سرمربی تیم تنیس غرب آسیا: تلاش می کنیم در مسابقات قهرمانی گروه ۲ نوجوانان آسیا حضوری بی نقص داشته باشیم

سرمربی تیم تنیس غرب آسیا: تلاش می کنیم در مسابقات قهرمانی گروه ۲ نوجوانان آسیا حضوری بی نقص داشته باشیم
سرمربی تیم تنیس غرب آسیا گفت تمام تلاش ما این است تا در مسابقات تنیس قهرمانی گروه ۲ آسیا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپکی و به نقل از سایت فدراسیون امیر برقعی سرمربی تیم تنیس غرب آسیا گفت: در حال حاضر مسابقات قهرمانی گروه ۲ آسیا زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس ITF و فدراسیون تنیس آسیا ATF در تایلند برگزار می شود که در این بازی ها تنیسورهایی از ۹ کشور به همراه تیم منتخب غرب آسیا حضور دارند.
وی افزود: براساس برنامه قبلی و با حمایت فدراسیون تنیس آسیا ۲ روز پیش از سایر تیم ها به بانکوک آمدیم تا جهت تطبیق با شرایط و  سازماندهی تیم اردوی کوتاه مدتی را برپا  کنیم که در روز نخست بازیکنان قدری از نظر بدنی دچار مشکل بودند که تا حدود زیادی مشکل آنها برطرف شد.
وی تصریح کرد: در ترکیب این تیم حازم نوو از سوریه بخت دوم قهرمانی مسابقات ، کوین چاهوود از لبنان بخت چهارم قهرمانی و بلال الهریبی از یمن بخت هفتم قهرمانی و عزیز احمد از یمن حضور دارند و در بخش دختران نیز  صبا نجفی از کشورمان  بخت نخست قهرمانی محسوب می شود.
برقعی خاطر نشان کرد: عصر روز گذشته مراسم قرعه کشی انجام شد و پس از آن یک جلسه فنی با بازیکنان تشکیل دادیم تا از امروز بازیکنان به مصاف حریفان خود بروند که در بین آنها تنیسورهایی از اندونزی ، سریلانکا و پاکستان حریفان اصلی ما محسوب می شوند و در مجموع تلاش خواهیم کرد عملکرد موفقی داشته باشیم تا شرایط حضور آنها در رقابت های گروه یک آسیا هموار شود .

۱۸ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.