با حضور افشارزاده و دیگر مسئولان و پیشکسوتان و علاقه مندان ورزش کشور؛مراسم چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی برگزار شد

با حضور افشارزاده و دیگر مسئولان و پیشکسوتان و علاقه مندان ورزش کشور؛مراسم چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی برگزار شد
مراسم چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با حضور جمع زیادی از اهالی ورزش و علاقمند به این اسطوره پهلوانی کشور امروز (سه شنبه) در ابن بابویه تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛امروز نیز همچون سال‌های گذشته در روز 17 دی ابن بابویه شهرری مملو از علاقمندان به روحیه پهلوانی مرحوم تختی شده بود و بسیاری از اهالی ورزش به ویژه اهالی ورزش باستانی و کشتی گردهم جمع شدند تا یاد و خاطره جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی بدارند.
بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه جمع کثیری از پیشکسوتان و علاقه مندان به ورزش کشور و کشتی در این مراسم حضور داشتند.
این مراسم با حضور مردم علاقمند به کشتی و جمع زیادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور برگزار شد. رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز به همراه تعدادی از مربیان بر سرمزار تختی در ابن بابویه شهرری حضور یافتند.

 
۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.