خسروی وفا: موج جدیدی در ورزش معلولین آغاز شده است

خسروی وفا:  موج جدیدی در ورزش معلولین آغاز شده است
رئیس کمیته پارالمپیک گفت: نتایج کسب شده در مسابقات توکیو نشان داد سرمایه گذاری بر روی جوانان نتیجه می دهد و این رقابتها نقطه عطفی برای اینده ورزش معلولین جوان ایران بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ "محمود خسروی وفا" در مراسم استقبال از ورزشکاران اعزمی به دومین دوره مسابقات پارالمپیک جوانان توکیو در فرودگاه امام خمینی (ره) ، گفت: مسابقات دومین دوره بازیهای جوانان آسیا تجربه ای برای ورزش معلولین ایران از نظر توان فنی جوانان بود..
وی با اشاره به مسابقات آسیایی گوانگجو 2010، خاطرنشان کرد: بخشی از جوانان اعزامی به مسابقات توکیو به عنوان سرمایه های مسابقات گوانگجو هستند و بخش دیگری نیز که هنوز سن کمی دارند در مسابقات پیش رو در سالهای آینده می توانند شرکت کنند.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با بیان اینکه تا کنون بر روی ماده های دوهای مختلف ورزش دوومیدانی سرمایه گذاری جدی نشده بود، افزود: برای حضور در مسابقات توکیو بر روی این رشته ورزشی
وی تاکیدکرد: در این دوره از مسابقات برخلاف همیشه که تیم ایران بر دوومیدانی در پرتاب ها مدال‌آور بود ، در زمینه دوهای مختلف نیز ورزشکاران خیلی خوب عمل کردند .
خسروی وفا با یادآوری اعزام تیم بوچیا برای نخستین بار به مسابقات رسمی برون مرزی گفت: کسب سه مدال برنز برای اولین حضور برون مرزی نتیجه بسیار مطلوبی است.
وی قهرمانی تیم گلبال پسران را نیز یکی از نتایج خوب این مسابقات با توجه به دیدار های سنگین این تیم دانست و افزود: در مسابقات دختران نیز اگر تیم های شرکت کننده به اندازه کافی بود نتایج بهتری کسب می کردیم.  
 رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط سنی ورزشکاران اعزامی که بین 13 تا 19 سال هستند حتما موج جدیدی در ورزش معلولین آغاز می شود که در آینده تعداد بیشتری به این میادین خواهند آمد.
ورزشکارن اعزامی به دومین دوره بازیهای پارالمپیک جوانان آسیا در مدت سه روز این مسابقات توانستند، 69 مدال شامل 25 مدال طلا(که یک مدال آن متعلق به تیم گلبال نابینایان و کم بینایان میباشد)، 27 نشان نقره و 17مدال برنز بدست آوردند.

 

۲۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.