آخرین مهلت/جهت حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک؛اصحاب رسانه نمایندگان خود را به روابط عمومی کمیته معرفی نمایند

آخرین مهلت/جهت حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک؛اصحاب رسانه نمایندگان خود را به روابط عمومی کمیته معرفی نمایند
با توجه به برگزاری مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک در تاریخ 30 دی ماه از کلیه اصحاب رسانه تقاضا می گردد طی نامه ای رسمی نمایندگان خبری و تصویری خود را به روابط عمومی کمیته ملی المپیک معرفی نمایند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اصحاب رسانه اعم ازگزارشگران و تصویر برداران صدا و سیما، خبرنگاران وعکاسان خبرگزاری ها،سایت های خبری و نشریات کشور از روز پنجشنبه 5 دی ماه تا تاریخ چهارشنبه 11 دی ماه زمان داشتند با معرفی نامه رسمی، نمایندگان خود جهت پوشش خبری و تصویری مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک را به همراه یک قطعه عکس به روابط عمومی کمیته ملی المپیک معرفی نمایند که این زمان تا تاریخ روز شنبه 14 دی ماه تمدید شده است.
روابط عمومی کمیته ملی المپیک آماده دریافت معرفی نامه و عکس های مربوط به نمایندگان خبری و تصویری اصحاب رسانه می باشد و یا عزیزان می توانند معرفی نامه و عکس های خود را به ایمیل     OLYMPIC.IRAN@YAHOO.COM ارسال نمایند و یا معرفی نامه نمایندگان خود را به شماره 5-26203374 فکس نمایند.
بدیهی است با تمدید زمان ارائه مدراک تا روز شنبه 14 دی ماه مهلت تعیین شده دیگر تمدید نخواهد شد و روابط عمومی کمیته ملی المپیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال گزارشگران،خبرنگاران و تصویر برداران محترمی که در زمان تعیین شده مداراک مورد نظر را ارائه نکرده باشند برای حضور در مجمع انتخابی نخواهد داشت.

۱۱ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.