داورزنی: ولاسکو حداقل تا پایان 2014 سرمربی تیم ایران خواهد بود

داورزنی: ولاسکو حداقل تا پایان 2014 سرمربی تیم ایران خواهد بود
رئیس فدراسیون والیبال شایعه پیوستن ولاسکو به تیم دیگری را رد کرد و از حضور وی حداقل تا پایان سال 2014 در ایران خبرداد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: آقای ولاسکو تا پایان سال 2014 با فدراسیون والیبال ایران قرار داد همکاری دارد. این فرضیه که یک مربی زمانی که با تیمی قرارداد دارد با تیم دیگری مذاکره کند، در دنیای حرفه ای کاملا مردود و رد است.
داورزنی ضمن تاکید بر پایبند بودن ولاسکو به اصول حرفه ای گری افزود: ولاسکو به هیچ عنوان با تیمی مذاکره نکرده و نمی کند. از آن گذشته حضور ایران در جمع هشت تیم برتر والیبال دنیا در لیگ جهانی خود در نوع خود هم برای ایران و هم برای ولاسکو موقعیتی استثنایی به شمار می آید و ولاسکو هیچ وقت این موقعیت را با سرمربیگری تیمی مثل آرژانتین که در حال حاضر در گروه دو در جمع 12 تیم درجه دو لیگ جهانی هست، عوض نمی کند.
وی افزود: از همه این ها گذشته ما برنامه ریزی خود را بر اساس حضور ولاسکو تا پایان المپیک 2016 انجام داده ایم و صحبت هایی هم در این خصوص کرده ایم تا در پایان سال 2014 در صورت به توافق رسیدن، دو سال دیگر با ولاسکو قرارداد همکاری منعقد کنیم  و در حال حاضر حداقل تا پایان سال 2014 سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.
 

۹ دی ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.