با شعار شمشیربازی برای آینده انجام شد؛ هدیه 15 هزار یورویی فدراسیون جهانی به ایران

با شعار شمشیربازی برای آینده انجام شد؛ هدیه 15 هزار یورویی فدراسیون جهانی به ایران
فدراسیون شمشیربازی ایران به دلیل برنامه های هدفمند و نتایج موفقی که طی سال های گذشته داشته در فهرست فدراسیون های مورد حمایت مسئولان جهانی این رشته قرار گرفته است. در همین راستا فدراسیون جهانی شمشیربازی تجهیزات پیشرفته ای به ایران هدیه داده که ارزش آنها معادل 15 هزار یورو می شود .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، دو سال پیش بنیادی با شعار "شمشیربازی برای آینده" در قالب فدراسیون جهانی شمشیربازی تشکیل شد. راه اندازی این بنیاد برنامه ای بود از سوی "علیشیر عثمان اف"، رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی و در جهت گسترش هرچه بیشتر شمشیربازی در سطح جهان.
اهدای لوازم مورد نیاز برای آموزش و توسعه شمشیربازی در کشورهای مختلف، برگزاری دوره های آموزشی مربیگری در نقاط مختلف جهان درکنار برگزاری اردوهای مشترک میان شمشیربازان کشورها از جمله فعالیت های مهم این بنیاد به حساب می آید که در مجموع به دنبال حمایت از فدراسیون های کشوری در قاره های مختلف است.
ایران نیز یکی از کشورهایی است که به خاطر برنامه های هدفمند و نتایج موفقی که طی سال های گذشته داشته در فهرست فدراسیون های مورد حمایت مسئولان جهانی شمشیربازی و بنیاد "شمشیربازی برای آینده" قرار گرفته است.
در همین راستا فدراسیون جهانی شمشیربازی لوازم مورد نیاز این رشته مانند لباس، شمشیر، تیغه، گارد و ... را به ایران هدیه داده است. ارزش تجهیزات تخصصی که از سوی مسئولان جهانی شمشیربازی در اختیار ایران گذاشته شده معادل 15 هزار یورو است.
این تجهیزات به ایران ارسال شده و پس از سپری شدن مراحل لازم برای عبور از گمرک به زودی در اختیار فدراسیون شمشیربازی قرار می گیرد.

۸ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.