صبح فردا با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک افتتاح می شود؛دوره مدیریت باشگاه های ورزشی

صبح فردا با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک افتتاح می شود؛دوره مدیریت باشگاه های ورزشی
دوره مدیریت باشگاه های ورزشی صبح فردا با حضور بیش از 60 نفر از مدیران عامل باشگاههای ورزشی و دانشجویان ارشد تربیت بدنی در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره طی دو روز با حضور 40 نفر از مدیران عامل باشگاههای فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال از سراسر کشور و 25 نفر از دانشجویان ارشد رشته تربیت بدنی برگزار می شود.
در این دوره آموزشی مباحث متنوع و کاربردی از جمله مفاهیم اساسی مدیریت در باشگاههای ورزشی، مدیریت منابع انسانی در باشگاههای ورزشی، مدیریت بازاریابی در باشگاههای ورزشی، تغذیه و پزشکی ورزشی در باشگاههای ورزشی، آشنایی با فیزیولوژی تمرین ویژه مدیران باشگاه ها، آشنایی با تست های آماگی جسمانی، مدیریت اماکن ، تاسیسات  و تجهیزات در باشگاه های ورزشی، مدیریت در رده های سنی در باشگاه ها ، مدیریت روابط عمومی در باشگاه ها ، مسئولیت حقوقی مدیران در باشگاه های ورزشی و بیان عوامل موفقیت مدیریت در اشگاه ها تدریس می شود.
شایان ذکر است این دوره طی دو روز 8 و 9 دی ماه در سالن همایشهای آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و پس از پایان آن به شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا می گردد.
محمدرضا داورزنی ، دکتر علیرضا الهی ، دکتر سید شمس الدین تقوی ، مهندس سید مصطفی هاشمی طبا، دکتر فرزاد غفوری ، دکتر خسرو ابراهیم، دکتر عبدالحمید احمدی و دکتر حسین آقایی نیا مدرسین این دوره می باشند.
شایان ذکر است این دوره با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ، شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و مهران سررشته  معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک ساعت 8 صبح فردا یکشنبه 8 دی ماه افتتاح می شود.
۷ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.