مدیر فنی تیم ملی فوتبال زیر 22سال: این تیم پتانسیل بسیار بالایی دارد

مدیر فنی تیم ملی فوتبال زیر 22سال: این تیم پتانسیل بسیار بالایی دارد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، هومن افاضلی گفت: خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان بسیار خوب است و نسبت به این تیم امید زیادی دارم. امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم و ثمره تلاش های چند ماه اخیر در مسابقات قهرمانی زیر 22ساله های آسیا مشخص خواهد شد.
مدیر فنی تیم ملی فوتبال زیر 22سال ادامه داد: تنها نکته ای که باید به آن دقت شود ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین بازیکنان است چرا که بازیکنان به لحاظ تکنیکی آماده هستند و تنها مسایل تاکتیکی است که به دلیل حضور بازیکنان در باشگاه هایشان و تعداد کم اردوها نیاز به کار بیشتری دارد. این تیم پتانسیل بسیار بالایی دارد و نوید تیم ملی بزرگسالان خوبی را در آینده می دهد. به هر حال پس از مسابقات جام جهانی برزیل تعدادی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی بزرگسالان به دلیل شرایط سنی دیگر قادر به همراهی تیم ملی نخواهند بود و به اعتقادم با وجود بازیکنان تیم ملی زیر 22سال و با این سطح آمادگی، مشکلی در جایگزینی بازیکنان وجود نخواهد داشت.
افاضلی درباره دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی زیر 22سال کره جنوبی گفت: از این تیم شناخت زیادی ندارم اما با شناختی که از شرایط تیم خودمان دارم فکر نمی کنم مقابل این تیم با مشکلی مواجه شویم.
وی در خصوص قرعه تیم ملی زیر 22سال در مسابقات قهرمانی آسیای عمان گفت: متاسفانه به دلیل اینکه اولین بار است که این مسابقات به صورت قهرمانی آسیا برگزار می شود، قرعه کشی این مسابقات به صورت سیدبندی انجام نشده و تیم ما هم در گروه بسیار سختی قرار گرفته است.
افاضلی در پایان در خصوص ورزشگاه المپیک منطقه آزاد کیش گفت: چمن جدید این ورزشگاه از کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی سیستم آب پاشی آن همانند ورزشگاه های خارج از کشور است و از این رو در ایران نظیر ندارد و باید به منطقه آزاد کیش بابت آماده سازی ورزشگاه و میزبانی مناسبشان تشکر ویژه ای کنم.
۷ دی ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.