جهت حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک؛اصحاب رسانه نمایندگان خود را معرفی نمایند

جهت حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک؛اصحاب رسانه نمایندگان خود را معرفی نمایند
با توجه به برگزاری مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک در تاریخ 30 دی ماه، از کلیه اصحاب رسانه تقاضا می گردد طی نامه ای رسمی نمایندگان خبری و تصویری خود را به روابط عمومی کمیته ملی المپیک معرفی نمایند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اصحاب رسانه اعم ازگزارشگران و تصویر برداران صدا و سیما، خبرنگاران وعکاسان خبرگزاری ها،سایت های خبری،مطبوعات ونشریات کشور از روز پنجشنبه 5 دی ماه تا تاریخ چهارشنبه 11 دی ماه زمان دارند با معرفی نامه رسمی نمایندگان خود راجهت پوشش خبری و تصویری مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک به همراه یک قطعه عکس به روابط عمومی کمیته معرفی نمایند.
روابط عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت 8:30 دقیقه الی 15 آماده دریافت مدارک فوق بوده و یا عزیزان می توانند معرفی نامه و عکس های خود را به ایمیل OLYMPIC.IRAN@YAHOO.COM ارسال و یا معرفی نامه نمایندگان خود را به شماره 5-26203374 فکس نمایند.
بدیهی است مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد و روابط عمومی کمیته ملی المپیک  هیچ گونه مسئولیتی در قبال گزارشگران،خبرنگاران و تصویر برداران محترمی که در زمان تعیین شده مدارک مورد نظر خود را ارسال نکرده باشند، برای حضور آنها در مجمع انتخابی نخواهد داشت.                                                             
۴ دی ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.