رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی:ورزش برای حل مشکلات مالی خود نیاز به حمایت مجلس محترم دارد

رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی:ورزش برای حل مشکلات مالی خود نیاز به حمایت مجلس محترم دارد
با توجه به مشکلات مالی موجود در ورزش کشور از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت انتظار می رود که با حمایت و پشتیبانی خود در رفع این معضل بزرگ کمک و همیاری کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علیپور در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن بیان این مطلب افزود: باید این واقعیت را پذیرفت که ورزش کشور با توجه به شرایط موجود به تنگنای مالی و جبران ناپذیر رسیده ولذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این نکته مهم را ملکه ذهن خود کنند که باید در تصمیم گیری بمنظور تزریق بودجه مناسب برای سال 93 اهتمام کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: همانطوریکه بارها در محافل مختلف مطرح شده سال 93 ،سالی حیاتی و تاثیر گذار در ورزش ایران است چراکه هم بازیهای آسیایی 2014 اینچئون را در پیش داریم و هم دیگر مسابقات جهانی و معتبر برای رشته های مختلف را و یقینا با این شرایط نمی توان از اعتبار و حیثیت ورزش کشورمان دفاع کنیم و بودجه فعلی کفاف حداقل فعالیتها برای آماده سازی تیمهای ورزشی برای حضوری مقتدر در آوردگاههای حیاتی سال آینده را نخواهد داد.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه ورزش بهترین پدیده اجتماعی برای ایجاد نشاط عمومی در جامعه است ، افزود: ورزش ایران در بازیهای اسیایی گذشته عنوان چهارم آسیا را کسب کرد و خوشبختانه برخی از رشته های توانستند در رقابتهای معتبر جهانی و المپیک ، عناوین ارزشمندی را بدست آورند که این افتخارات بزرگ ، دلهای تپنده مردم ورزش دوست را شاد کرد و جامعه بالنده ما را دچار نشاط ملی نمود. اکنون طیف های وسیعی از هموطنان ما انتظار دارند تا رشته های مختلف ایران در آینده نیز بتوانند در رقابتهای مهم برون مرزی افتخار بیاورند و پرچم عزیزکشورمان را برافراشته نمایند که برای تحقق این هدف ،نیاز به حمایت نمایندگان محترم مجلس داریم.
از علیپورسئوال شد که پیشنهاد شما برای رفع این مشکلات چیست ، گفت: از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که نگاه ویژه ای به اعتبارات ورزشی داشته باشد و در بودجه مصوب باید یک درصد از سقف اعتبار مصوب هر یک از دستگاههای ملی و استانی و تخصیص اعتبار ردیف یاد شده به میزان 100 درصد به وزارت ورزش و جوانان تعیین شود تا سال آینده ورزش کشور مجددا دچار بحران مالی نگردد.
وی در پایان اذعان داشت: شک ندارم اگر نمایندگان ورزش دوست همت کنند و با اتحاد و همدلی راه تعامل و کمک به ورزش را در دستور کار خود قرار دهند ، مسلما ورزشکاران با غیرت و بالنده کشورمان در رقابتهای مهم سال آتی ، ایران اسلامی را صاحب افتخارات ماندگاری خواهند کرد .
۳ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.