رای گیری فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین وزنه بردار سال

رای گیری فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین وزنه بردار سال
فدراسیون جهانی وزنه برداری به رسم هر سال با رای گیری از کاربران اینترنتی خود، بهترین وزنه برداران زن و مرد سال را از میان قهرمانان رقابتهای جهانی معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ در سالهای 2011 و 2012 عنوان بهترین وزنه بردار سال به بهداد سلیمی رسید اما امسال با توجه به اینکه هیچ یک از وزنه برداران کشورمان در رقابتهای جهانی موفق به کسب مدال طلای مجموع نشدند، نامی از آنها در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین وزنه بردار سال 2013 دیده نمی شود.
طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری در بخش مردان یان چول اون از کره شمالی (56 کیلوگرم)، لیجون چن از چین (62 کیلوگرم)، هوی لیائو از چین (69 کیلوگرم)، ژیائوجون لو از چین (77 کیلوگرم)، آپتی آکادوف از روسیه (85 کیلوگرم)، الکساندر ایوانف از روسیه (94 کیلوگرم)، روسلان نوردینوف از ازبکستان (105 کیلوگرم) و روسلان آلبگوف از روسیه (105+ کیلوگرم) هشت وزنه برداری هستند که در این نظرسنجی برای کسب عنوان بهترین وزنه بردار سال با یکدیگر رقابت می کنند.
در بخش زنان هم سه وزنه بردار از چین، سه وزنه بردار از روسیه و یک وزنه بردار ای چین تایپه نامزد دریافت جایزه بهترین وزنه بردار سال هستند. کاربران سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری تا 20 ژانویه 2014 (30 دی ماه)  فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.iwf.net و انتخاب سه وزنه بردار برتر در هر دو بخش مردان و زنان، در این نظرسنجی شرکت کنند.

۳۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.