با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های همگانی؛اولین المپیاد ورزشی سمر ویژه بهبود یافتگان سرطان برگزار خواهد شد

با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های همگانی؛اولین المپیاد ورزشی سمر ویژه بهبود یافتگان سرطان برگزار خواهد شد
اولین المپیاد ورزشی سمر ویژه بهبود یافتگان بیماری سرطانی با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی و آکادمی ملی المپیک به همت موسسه خیریه سمر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از دبیر خانه المپیاد، این المپیاد قرار است با حضور 100 بیمار بهبود یافته موسسه خیریه سمر روز پنج شنبه 10 بهمن ماه سال جاری در سالن یادگار امام مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود.

این مسابقات بیماران بهبود یافته بالای 14 سال در تیمهای مختلف در دو گروه بانوان وآقایان وبه دو صورت انفرادی وتیمی به رقابت خواهند پرداخت ودر نهایت از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی به این عزیزان حکم قهرمانی ومدال اهداء خواهد شد.

عباس مغاری دبیر این المپیاد در خصوص برگزاری این المپیاد گفت: این ورزشکاران در 10رشته ورزشی شامل بسکتبال، تنیس روی میز، دارت، یوگا، مینی تنیس، دوومیدانی ( امدادی)، برای تونیک، تعادل، لیوان چینی و روپایی رقابت خواهند نمود این المپیاد با همکاری انجمن ورزشهای تفریحی ومهارتهای فردی ونمایشی ، انجمن دارت ،انجمن یوگا ، کمیته تعادل ، کمیته لیوان چینی ، کمیته گوی پردار ، کمیته روپایی وبا یاری باشگاه استقلال وپرسپولیس ومعاونت اجتماعی شهرداری منطقه سه تهران بزرگ برگزار خواهد شد .

وی درادامه افزود: خیریه سمر سازمانی غیر دولتی مردم نهاد محسوب می شود که در راستای کمک به بیماران مبتلا به سرطان از سال 86 با کسب مجوزهای لازم از مقامات ذیصلاح فعالیت خود را آغاز کرده است و با تمرکز بر حمایت های روحی و روانی از بیماران بی بضاعت مبتلا به سرطان و بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصان در حوزه های روانشناسی، ‌تعذیه و ورزش های آرام بخش به صورت رایگان به افراد تحت پوشش خود خدمات موثری ارایه می دهد.

این موسسه همچنین با پرداخت تمام یا بخشی از هزینه های درمان و ایاب و ذهاب و تغذیه افراد تحت پوشش خود را حمایت می کند.

۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.