با کسب حداکثر آراء/هاشم اسکندری بر سمت نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا ابقاء شد

با کسب حداکثر آراء/هاشم اسکندری بر سمت نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا ابقاء شد
هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان و همچنین نایب رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا با کسب حداکثر آراء در مجمع عمومی سالانه فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا بر سمت نایب رئیسی خود ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مجمع عمومی سالانه فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا (WABSF) روز گذشته مورخ 25 آذرماه در شهر دوبی برگزار شد و هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان که همچنین سمت نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا را برعهده دارد، با کسب 10 رای از مجموع 13 رای مأخوذه بر سمت خود برای یک سال دیگر ابقاء شد. 
گفتنی است نمایندگان کشورهای عربستان سعودی، عراق، لبنان، عمان و امارات نیز برای کسب کرسی نایب رئیسی این فدراسیون کاندید شده بودند که در نهایت هاشم اسکندری برای دومین بار با کسب حداکثر آراء برای این پست انتصاب شد.
لازم به ذکر است میزبانی مسابقات بیلیارد و اسنوکر غرب آسیا در سال 2016 نیز به کشورمان تعلق گرفت. میزبانی این مسابقات در سال 2014 به کشور قطر، سال 2015 یمن و سال 2017 به کشور فلسطین واگذار شد.
در این مجمع که روز گذشته مورخ 25 آذر ماه برگزار شد، روسای فدراسیون های کشورهای ایران، عربستان، عراق، لبنان، عمان، امارات، قطر، یمن، فلسطین، بحرین، اردن، سوریه و کویت حضور داشتند.

۲۶ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.