مربی تیم ملی اسکی کشورمان :کسب سه سهمیه قطعی است

مربی تیم ملی اسکی کشورمان :کسب سه سهمیه قطعی است
ساوه شمشکی که به همراه تیم ملی اسکی ایران برای شرکت در رقابتهای بین المللی ترکیه به این کشور سفر کرده است ، با بیان این مطلب گفت : دو اسکی باز مرد و یک زن ایران در بازی های المپیک زمستانی شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ وی افزود : فدراسیون بین المللی اسکی روز 25 دی ماه سال جاری پس از بررسی امتیازهای اسکی بازان شرکت کننده در رقابتهای مختلف ، اسامی اسکی بازانی کشورهای گوناگون از جمله ایران را که می توانند در بازی های فوق شرکت کنند، اعلام خواهد کرد.

وی در ادامه گفت : از میان حسین ساوه شمشکی، محمد کیا دربندسری، مهدی سولقانی، پوریا ساوه شمشکی و مرتضی جعفری دو نفر در بخش مردان و از بین فروغ عباسی و فاطمه کیا دربند سری یک نفر در بخش بانوان به بازی های المپیک زمستانی روسیه اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی اسکی کشورمان از عملکرد اسکی بازان کشورمان در رقابتهای فوق ابراز رضایت کرد و گفت : اسکی بازان ایرانی در این مسابقات چهره خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی اظهارداشت :شرایط و امکانات و تاسیسات ورزش های زمستانی در ترکیه بهتر از ایران است ولی اسکی بازان ایرانی با تلاش و تمرینات مستمر در رویدادهای مخلتف از اسکی بازان ترک پیشی گرفته اند.

مربی تیم ملی اسکی کشورمان به برگزاری هشت دوره رقابتهای بین المللی اسکی در ایران و در پیست های دربندسر و شمشک اشاره کرد و گفت : پس از بازگشت تیم ملی اسکی کشورمان از رقابتهای ترکیه ، چهار دوره رقابتهای بین المللی در پیست دربندسر و چهار دور نیز در پیست شمشک برگزار خواهد شد تا ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک به آمادگی ایده آل برسند.

۲۶ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.