مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان کلاس A ؛ یک برنز دیگر برای ایران/ نماینده ترکیه قهرمان اسلحه سابر شد

مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان کلاس A ؛ یک برنز دیگر برای ایران/ نماینده ترکیه قهرمان اسلحه سابر شد
مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان با تعیین نفرات برتر در اسلحه سابر با عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی ورزشکاران ترکیه و آذربایجان همراه با عنوان سومی نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی کلاس A جوانان در روز دوم به برگزاری رقابت‌های اسلحه سابر اختصاص داشت که امروز یکشنبه برگزار شد و طی آن 40 شمشیرباز از کشورهای ارمنستان، آذربایجان، دانمارک، عراق، قزاقستان، کویت، ترکیه و ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این بخش از مسابقات نماینده ترکیه به نام "انوار یلگرین" صاحب عنوان قهرمانی شد. وی در حالی به این عنوان دست یافت که در فینال موفق شد با نتیجه 15 بر 3 "جهانشیر صفر اف" از آذربایجان را شکست دهد.
بعد از نمایندگان ترکیه و آذربایجان که مکان‌های اول و دوم را از آن خود کردند، شمشیرباز ایران به نام محمد سازنچیان همراه با نورسان کریم" از قزاقستان به طور مشترک سوم شدند. 
محمد سازنچیان که با شکست برابر شمشیرباز آذربایجانی از صعود به فینال بازماند پیش از این دیدار به ترتیب در جدول 32 نفره، 16 نفره و 8 نفره مقابل نمایندگان آذربایجان، ایران (محمد میرحسینی) و دانمارک پیروز شده بود.
در روز نخست مسابقات شمشیربازی کلاس A جوانان دیدارهای اسلحه اپه برگزار شد که طی آن بوروسویچ از بلاروس و  ژوزف ماهرینگر از اتریش به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند. محمد شجاعی هم همراه با عمرخان از ترکیه به طور مشترک سوم شده و به مدال برنز دست یافتند.



۲۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.