افتخار جهانی برای ورزش نابینایا ن وکم بینایان

افتخار جهانی برای ورزش نابینایا ن وکم بینایان
بر اساس رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی نابینایان (IBSA ) تیم ملی گلبال ایران رتبه نخست رنکینگ تیم های جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نابینایان وکم بینایان ،تیم ملی گلبال آقایان جمهوری اسلامی ایران در رده بندی (رنکینگ) ماه نوامبر تیم های ملی گلبال آقایان جهان به لحاظ بازی های زیبا و چشم نواز در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2013-چین در پکن و کسب سهمیه جهانی 2014 فنلاند رتبه اول رنکینگ جهانی را به دست آورد و تیم های گلبال برزیل ،ترکیه ،چین،امریکا،کانادا،لیتوانی،فنلاند،اسپانیا و جمهوری چک در رتبه های دوم تا دهم قرار گرفتند.
همچنین تیم ملی گلبال بانوان جمهوری اسلامی ایران نیزکه تا کنون در رده بندی بیست و چهار تیم برتر دنیا جای نداشت از این رو به جهت کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2013 چین در پکن و کسب سهمیه جهانی 2014 فنلاند برای اولین بار رتبه شانزدهم تیم های ملی گلبال بانوان جهان را به خود اختصاص دادو تیم های مجارستان ،اکراین ،یونان ،بلژیک ،فرانسه،مکزیک،و هلند در رتبه های بعدی جای گرفتند.
فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان بر خود واجب میداند کسب افتخارات فوق را به جامعه ورزش و ورزشکاران نابینا وکم بینای عزیز تبریک و تهنیت عرض نماید.

۲۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.