دیدار رئیس فدراسیون شمشیربازی آسیا و دبیر کل شمشیر بازی اروپا با افشارزاده؛ دایریت:نمی توان منکر رشد ورزش و شمشیر بازی ایران طی این سالها بود/ گوتر:در صورت حمایت شمشیر بازی ایران حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت

دیدار رئیس فدراسیون شمشیربازی آسیا و دبیر کل شمشیر بازی اروپا با افشارزاده؛ دایریت:نمی توان منکر رشد ورزش و شمشیر بازی ایران طی این سالها بود/ گوتر:در صورت حمایت شمشیر بازی ایران حرفهای بسیاری برای گف
سل سو دایریت رئیس فدراسیون شمشیری بازی آسیاو ماکس گوتر دبیر کل فدراسیون شمشیر بازی اروپا ضمن حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن خیر مقدم به رئیس کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا و دبیر کل شمشیر بازی اروپا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ابراز داشت:ورزش ایران طی سالهای گذشته رشد مطلوبی در رقابتهای بین المللی داشته و در این بین شمشیربازی ایران نیز توانست با برنامه ریزی مناسب و قبول میزبانی رقابتهای مهمی همچون رقابتهای کلاس آ جوانان جهان بنوعی در جهت رشد و توسعه این رشته در کشور گامهای موثری بردارد و با انگیزه ای که در میان مسئولان آن دیده می شود و همچنین سرمایه گذاری مناسب آینده روشنی را می توان برای شمشر بازی متصور بود.

وی ادامه داد:فدراسیون شمشیربازی ایران از حمایت مستقیم کمیته ملی المپیک برخوردار بوده و انتظار می رود مسئولان کنفدراسیون شمشیربزای آسیا و جهان نیز برای اجرای برنامه ای در حال رشد این فدراسیون همکاری و حمایت های لازم را با فدراسیون شمشیر بازی ایران داشته باشند.

سپس سل سو دایریت رئیس کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا ضمن تشکر از میهمان نوازی مردم ایران و فدراسیون شمشیر بازی کشورمان ابراز داشت:شمشیربازی ایران طی این سالها در بخش پایه رشد خوبی داشته و میزبانی رقابتهای مهمی همچون جوانان جهان بیانگر نگاه حرفه ای مسئولان این فدراسیون در جهت رشد و اعتلای این ورزش در عرصه داخلی و بین المللی است و یکی از دلایل سفرم به ایران بنوعی حمایت از برنامه های در دست اجرای فدراسیون شمشیبر بازی ایران در عرصه بین المللی بود.

وی ادامه:ورزش ایران در بسیاری از رشته ها جزو قدرتهای قاره ای و حتی جهانی بوده و بدون تردید در شمشیر بازی هم می تواند با همت و تلاشی که در میان رئیس و دبیر فدراسیون و مربیان و جوانان آن دیده می شود تبدیل به قدرتی مهم در عرصه آسیایی گردد در واقع نمی توان منکر رشد ورزش و شمشیر بازی ایران طی این سالها بود.

سپس ماکس گوتر دبیر کل فدراسیون شمشیر بازی اروپا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران اظهار داشت:سطح فنی شمشیر بازان ایرانی در رقابتهایی که در کشورتان برگزار می شود بالاست و بدون شک با افزایش تجربه در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت. از ورزش ایران نیز شناخت نسبی دارم و در این سالها موفقیتهای خوبی در عرصه جهانی داشته اید به عنوان مثال از ورزش باستانی شما که تلفیقی از قدرت و ظرافت است خوشم می آید .

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی در ادامه گفت:شمششیر بازان جوان شما در مسابقاتی که دیدم بسیار با انگیزه بودند و فکر می کنم اگر از فدراسیون شما و بالطبع از این جوانان حمایتهای لازم صورت پذیرد قطعا آینده درخشانی در انتظار شمشیر بازی ایران خواهد بود.

سپس طی تماسی از سوی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان و هماهنگی های صورت گرفته شرایطی فراهم آمد تا مسئولان فدراسیون شمشیر بازی آسیا و اروپا بتوانند ضمن بازدید از آکادمی ملی المپیک از نزدیک رقابتهای زیبای ورزش باستانی کشورمان را نیز تماشا کنند.

در این دیدار دکتر باقر زاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی و فخری دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند.


۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.