دانشگاه آزاد و آذرخودرو نوین قم صدرنشین شدند

دانشگاه آزاد و آذرخودرو نوین قم صدرنشین شدند
هفته نخست از رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم های دانشگاه آزاد و آذرخودرو نوین قم به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفته نخست این مسابقات روز (جمعه) به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران و با حضور 9 تیم برگزار شد.

در هفته نخست، تیم دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی که چند ملی پوشان کاراته ایران را به استخدام خود در آورده است حریفان، خود را با شکست پشت سرگذاشت.

این تیم ابتدا برابر باشگاه پرهام به پیروزی 25 بر 3 دست یافت که در این مسابقه، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، مهدی سلطانی و حسین سمندر، کومیته کاهای نام آشنای دانشگاه آزاد برای تیم خود پیروزی های متوالی به دست آوردند.

شاگردان احمد صافی در گام دوم، آوای رزم را پیش رو داشتند و به راحتی با نتیجه 28 بر صفر به پیروزی رسیدند. در این مبارزه نیز مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید حسنی پور، مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب برای دانشگاه آزاد به پیروزی رسیدند.
تیم آذرخودرو نوین قم نیز در هفته آغازین، سرحال و قبراق نشان داد و ابتدا فولادمبارکه سپاهان که پس از چند سال به سوپر لیگ بازگشته است را 17 بر 10 مغلوب کرد و در ادامه 17 بر هفت مناطق نفت خیز جنوب را شکست داد.

این تیم نیز با هدایت دباغیان و حضور نفرات نامداری چون امیرمهدی زاده، سامان حیدری و ابراهیم حسن بیگی در این فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

امیرمهدی زاده قهرمان سال 2012 جهان پس از رهایی از بند آسیب دیدگی در این هفته از مسابقات مبارزات خوبی را از خود نشان داد و به راحتی برابر حریفان پیروزی شد.
۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.