مراسم اختتامیه دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال برگزار شد
مراسم اختتامیه دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال ظهر روز چهارشنبه با حضور کوزه گری رییس فدراسیون و امیر بالزاده، مدیر همبستگی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال که با حضور کلائوس فلدمن مدرس آلمانی فدراسیون جهانی هندبال از روز دوشنبه 11 آذر ماه آغاز شده بود ظهر روز چهارشنبه 21 آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه و با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال به پایان رسید.
در این دوره 30 نفر از مربیان سطح 3واجد شرایط هندبال سراسر کشور مبانی تئوری و عملی مربیگری را به مدت 10 روز زیر نظر مدرس جهانی آموزش دیدند. محل اقامت و کلاس های تئوری در آکادمی و کلاس های عملی در سالن تمرین فدراسیون هندبال در نظر گرفته شده بود. با هماهنگی فدراسیون جهانی، در پایان دوره از شرکت کنندگان امتحان کتبی به عمل آمد.
آقای کوزه گری، رییس فدراسیون هندبال ضمن تشکر از همکاری های کمیته ملی المپیک و همکاران خویش در فدراسیون برای برگزاری این دوره ابراز امیدواری کرد که شرکت کنندگان کمال بهره را از این دوره برده باشند و با دست پر به خانه های خویش بازگردند. همچنین امیر بالزاده، مدیر همبستگی المپیک ابراز داشت:کمیته ملی المپیک در راستای ارتقا سطح فنی مربیان ایرانی در رشته های ورزشی مورد نیاز با انجام هماهنگی های لازم با کمیسیون همبستگی المپیک از مدرسین جهانی دعوت می نماید. امید است مربیان داخلی نهایت بهره را از این دوره ها برده و آموخته های خویش را به سایر همکاران در استان های مربوطه انتقال دهند.
آقای فلدمن در خاتمه اضافه کرد که این سفر سومین سفر من به تهران می باشد. سطح دانش مربیان هندبال ایرانی مطلوب است و امیدواریم با برگزاری این دوره ها سطح دانش علمی و عملی آنها ارتقا یابد. دوره بسیار فشرده بود و حجم اطلاعات منتقل شده نیز زیاد بود. لازم می دانم از شرکت کنندگان برای ابراز علاقه به مباحث مطرح شده و حضور فعال در طول دوره تشکر نمایم. از فدراسیون هندبال و کمیته ملی المپیک و کلیه برگزار کنندگان دوره قدردانی می نمایم.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی کمیته بین المللی المپیک و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.