جمعه هفته جاری؛زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته به صدا درمی آید

جمعه هفته جاری؛زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته به صدا درمی آید
فصل جدید رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور از روز جمعه هفته جاری 22 آذرماه آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ هفته اول از دور رفت سوپر لیگ کاراته در حالی روز جمعه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود که 9 تیم شهید داورزنی قرچک، تیم کاراته پایتخت، دانشگاه آزاد اسلامی، مناطق نفت خیز جنوب، باشگاه پرهام، آذر خودرو نوین، آوای رزم و فولاد مبارکه سپاهان در این فصل با هم به رقابت می پردازند.

دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان فصل پیش سوپر لیگ که از وجود کاراته کاهای تیم ملی در ترکیب خود بهره می برد در هفته نخست باید با باشگاه پرهام و آوای رزم مبارزه کند.

در سایر دیدارهای مرحله اول ، تیم کاراته پایتخت به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود، برق هرمزگان با آوای رزم مبارزه خواهد کرد و آذر خودرو نوین با فولاد مبارکه سپاهان دیدار می کند.

در مرحله دوم هم برق هرمزگان رودرروی شهید داورزنی قرچک قرار می گیرد، آذر خودرو نوین به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود و باشگاه پرهام مقابل فولاد مبارکه سپاهان صف آرایی خواهد کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ هر باشگاه در هر مسابقه مجاز به استفاده از حداکثر 3 نفر از اعضای تیم ملی بزرگسالان(نفراتی که در تیم ملی سال 91 حضور داشته اند) در تیم کومیته و 3 نفر در تیم کاتای خود است.


۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.