قطعی شدن حضور نمایندگان 14 کشور/ 68 شمشیرباز به تهران می آیند

قطعی شدن حضور نمایندگان 14 کشور/ 68 شمشیرباز به تهران می آیند
با توجه به اتمام مهلت تعیین شده برای ثبت نام تیم های متقاضی حضور در مسابقات جام جهانی کلاس آ جوانان، حضور نمایندگان 14 کشور آسیاییT اروپایی و آمریکایی در این مسابقات قطعی شده است. این کشورها حداقل با یک و حداکثر با 10 شمشیرباز در مسابقات تهران شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، یکشنبه گذشته مهلتی که از سوی فدراسیون جهانی شمشیربازی برای اعلام آمادگی کشورها و ثبت نام رسمی از آنها جهت حضور در مسابقات جام جهانی کلاس آ جوانان ایران در نظر گرفته شده بود، به پایان رسید.
این مهلت در حالی به پایان رسید که چهارده کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی حضور نمایندگانشان در مسابقات شمشیربازی کلاس آ جوانان تهران را با انجام ثبت نام قطعی اعلام کردند.
بر این اساس ترکیه (10 بازیکن)، عراق و قزاقستان (8 بازیکن)، ارمنستان و آذربایجان (7 بازیکن)، دانمارک (5 بازیکن)، مکزیک، اتریش و اردن (4 بازیکن)، کویت و قطر (3 بازیکن)، بلاروس (2 بازیکن)، لبنان و سوریه (یک بازیکن) کشورهایی هستند که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
فدراسیون شمشیربازی که برای یازدهمین سال متوالی برگزار کننده مسابقات جام جهانی کلاس آ جوانان در تهران خواهد بود به عنوان میزبان 40 بازیکن در مسابقات خواهد داشت.
مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ جوانان طی روزهای 23 و 24 آذرماه در دو اسلحه سابر و اپه در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد.
روز نخست این پیکارها به رقابت های اسلحه اپه اختصاص دارد که با حضور 65 بازیکن برگزار می شود. در روز دوم هم دیدارهای اسلحه سابر با حضور 43 شمشیرباز برگزار خواهد شد.
۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.