عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان:با جان ودل از ورزش نابینایان حمایت می کنیم

عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان:با جان ودل از ورزش نابینایان حمایت می کنیم
دکتر سیدعباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه وعضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان در خلال برگزاری جلسه هیات رییسه این فدراسیون اظهار داشت:از اینکه در خدمت فدراسیون نابینایان و در کنار ورزشکاران و قهرمانان این فدراسیون هستم بسیار خوشحالم و با جان و دل از ورزش این قشر حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان،با اشاره به این موضوع گفت: به واسطه معرفی سردار سید جلال روغنی که از دوستان بسیار نزدیک اینجانب است با این فدراسیون آشنا شدم و از زمانی که به عنوان هیات رییسه در کنار این فدراسیون هستم احساس می کنم وظیفه بزرگی در جهت کمک و حمایت از نابینایان و کم بینایان بر دوش دارم.
دکتر عراقچی افزود: وظیفه همه ما است که در جهت توانمند شدن نابینایان و حضور فعال آنها در اجتماع و ورود شادی و نشاط به زندگی این گروه از جامعه کمک و همیاری کنیم و ایشان را در جهت بهره مندی از امکانات ورزشی یاری دهیم.
معاون وزارت امور خارجه در زمینه حضور موثر ورزشکاران نابینا در عرصه های بین المللی گفت: حضور موفقیت آمیز و موثر ورزشکاران نابینا در مسابقات خارج از کشور علاوه بر اینکه اعتماد به نفس و انگیزه را در بقیه نابینایان عزیز بارور می کند بلکه برای ما در وزارت امور خارجه خیلی ارزشمند و تحسین برانگیز است.
وی تصریح کرد:افتخارآفرینی این قهرمانان در بازیهای خارج از ایران اعتبار ما در مجامع بین المللی را بالا می برد. و توجه کشور به اعتماد و اعتقاد به این اقشار را به خوبی به تصویر می کشد و به همین دلیل ما انها را سفیران ایران اسلامی می دانیم که پیام مردم با فرهنگ ما را به جهانیان عرضه می کند.
عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان لزوم توجه همه نابینایان به ورزش را توصیه ای اکید و حیاتی خواند و اذعان داشت:من از همه عزیزان نابینا و کم بینا می خواهم که از امکاناتی که در این فدراسیون تدارک دیده شده استفاده بهینه کنند و از رخوت و رکود جدا شوند و چه در بعد ورزش همگانی و چه در ابعاد قهرمانی قابلیت و توانایی خود را نشان دهند.ایشان تاکید کرد:فدراسیون و وزارت ورزش نقش عمده ای در جذب این نیروها دارند و لازم است که امکانات و شرایط ویژه ای به این منظور اختصاص داده شود و همه ما برای کمک به این عزیزان وظایف سنگینی بر دوش داریم.وی در پایان یاد آور شد که وزارت امور خارجه در فرایند اعزام تیم های نابینایان اعم از اخذ ویزا ،ایاب و ذهاب در کشورهای خارج ،هماهنگی با سفارتخانه ها ،مترجمین و غیره از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

۱۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.