رزمگر در گفتگو با سایت کمیته: امید زیادی برای راهیابی به رقابت های جهانی هندبال داریم

رزمگر در گفتگو با سایت کمیته: امید زیادی برای راهیابی به رقابت های جهانی هندبال داریم
سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با توجه به 4 سهمیه ای شدن آسیا و حضور در رقابت های جهانی هندبال در بحرین اظهار امیدواری کرد که ایران نیز بتواند جزو 4 تیم برتر آسیا به رقابت های جهانی راه یابد.
عزت اله رزمگر سرمربی تیم ملی هندبال جوانان و مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: اردوی چهارم جوانان هندبالیست را از 19 تا 23 آذر ماه در تالار هندبال تهران برگزار می کنیم تا برای رقابت های قهرمانی جوانان پسر آسیا  که از 12 مرداد ماه (2 ژوئن) به مدت دو هفته در تبریز برگزار می گردد آمادگی لازم را کسب کنند  و فکر می کنم تقریبا همه تیم های آسیایی از این رقابت ها استقبال کنند. جهت کسب آمادگی جوانان کشورمان نیز اردوهایی یک هفته در میان در تالار هندبال تدارک دیدیم که اردوی چهارم آن ها ازفردا آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود :  بزرگسالان هندبالیست کشورمان نیز از 24 آذر ماه تا 2 دی ماه در اردو خواهند بود همچنین فدراسیون برای ملی پوشان اردوی رفت و برگشتی به ترکیه تدارک دیده که بر این اساس 2 هفته آینده ایران میزبان تیم ترکیه خواهد بود و بازی های تدارکاتی مختلفی با هندبالیست های ترکیه خواهیم داشت و قصد داریم اگر تیم جوانان کشورمان نیز تا آن زمان آماده باشند دیداری بین تیم ترکیه و جوانان نیز ترتیب دهیم  و اردوی برگشت به میزبانی ترکیه اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود .
رزمگر ادامه داد : رقابت های قهرمانی آسیا برای ما بسیار مهم است چون می تواند دریچه ای باشد که برای اولین بار تیم هندبال ایران به رقابت های جهانی راه پیدا کند. البته امید ما امسال زیاد است . با وجود اینکه با تیم های قوی همچون عربستان و کره هم گروه شده ایم ولی چون میزبان امسال بحرین است آسیا 4 سهمیه برای ورود به رقابت های جهانی دارد و این ما را امیدوار می کند . ما تاکنون به رقابت های جهانی راه نیافتیم ولی در کارنامه خود دو بار چهارمی آسیا در سال های 2006 و 2008 داریم بنابراین با 4 سهمیه شدن آسیا شانسمان برای کسب سهمیه جهت حضور در رقابت های جهانی بیشتر شده است.
مربی تیم ملی هندبال کشورمان در پایان به سایت کمیته ملی المپیک گفت: تمام تلاشمان را برای موفقیت در بازی های آسیایی و ورود به رقابت های جهانی خواهیم کرد و اردوهای داخلی پیاپی تا زمان برگزاری بازی ها ، اردوهای مشترک با تیم ترکیه ، بازی تدارکاتی با اسپانیا از برنامه های ما برای رسیدن به این مهم است .

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.