در لوزان سوئیس؛فردا مراسم تودیع ومعارفه ژاک روگ و توماس باخ برگزار می شود

در لوزان سوئیس؛فردا مراسم تودیع ومعارفه ژاک روگ و توماس باخ برگزار می شود
نشست هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک فردا سه شنبه 19 آذر ماه در کاخ ویدی شهر لوزان سوئیس برگزار خواهد شد که طی آن مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قبلی IOC برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته بین المللی المپیک؛ در نشست فردا کمیسیون های IOC بویژه کمیسیون ورزشکاران،فدراسیون های بین المللی ورزش های تابستانی و زمستانی و برخی کمیته های ملی المپیک و آژانس جهانی ضد دوپینگ گزارشات مختلفی را  ارائه خواهند داد.
در حاشیه این نشست یکسری جلسات کاری برگزار می شود و همچنین کمیسیون های هماهنگی دوره های بعدی بازیهای المپیک گزارشات مختلفی از فعالیت های کمیسیون خود به اعضای هیات اجرایی ارائه خواهند کرد.

همچنین موزه المپیک نیز که اخیرا باز سازی شده در لوزان افتتاح و مراسم تودیع ومعارفه ژاک روگ رئیس سابق کمیته بین المللی المپیک و رئیس افتخاری حال حاضر و توماس باخ رئیس فعلی IOC نیز برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه آنکه از آنجاییکه توماس باخ رئیس کمیته المپیک آلمان بوده و سپس به ریاست IOC رسید لذا کمیته المپیک این کشور با برگزاری مجمع عمومی  به مدت یکسال آلفونس هورمن رئیس فدراسیون اسکی این کشور را به عنوان رئیس کمیته المپیک آلمان انتخاب کرد.

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.