سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی:کار سختی در چین دارم

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی:کار سختی در چین دارم
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت:تمرینات خوب و مفیدی را پشت سر گذاشته ایم و میدان سختی را هم پیش رو داریم به امید خدا برای کسب موفقیت به مسابقات در چین اعزام می شویم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ احمد کاظمی قبل از ترک تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: نوجوانان اعزامی به این دوره از مسابقات در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند و با تمرینات منظم و مفیدی هم که طی اردوهای مختلف پشت سر گذاشته اند از نظر جسمی نیز وضعیت خوبی دارند.

وی در مورد شانس مدال آوری جودوکاران ایرانی در این دوره از رقابتها گفت: همه اعضای تیم برای کسب موفقیت تمرین کرده اند و در تمامی اوزان شانس کسب مدال داریم ، این نفرات طی مراحل مختلف انتخابی و قهرمانی کشور جواز حضور در اردو را کسب کرده و اکنون به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد پیش بنی خود از سطح فنی این رقابتها گفت: قدرتهای برتر جودو جهان در قاره آسیا حضور دارند ، ژاپن ، کره ، ازبکستان ، قزاقستان ، مغولستان و همه برای کسب مدال به چین می آیند. ضمن اینکه بازیهای آسیایی نوجوانان هم که تابستان برگزار شد این نکته را ثابت کرد که جودو آسیا در این رده سطح فنی بالایی دارد و نوجوانان هم خوب می دانند باید در میدان سختی مبارزه کنند که مدال گرفتن در آن آسان نیست.

کاظمی در پایان گفت: جودو جهان به سرعت در حال پیشرفت است وآسیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر قهرمانان سنتی قاره کهن ، کشورهای دیگری چون چین ، اندونزی ، چین تایپه با سرمایه گذاری زیاد در جودویی در حال پیشرفت دارند. امیدوارم بتوانیم در این میدان سخت با دست پر به ایران بازگردیم.

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.