افشارزاده در دیدار با رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی همگانی:ورزش همگانی در این سالها رشد خوبی درایران داشته است

افشارزاده در دیدار با رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی همگانی:ورزش همگانی در این سالها رشد خوبی درایران داشته است
عصر روز گذشته رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی همگانی با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جوهو چانگ رئیس فدراسیون جهانی همگانی و ولفگانگ دبیر کل آن به همراه مجد آرا رئیس فدراسیون همگانی کشورمان با حضور در دفتر دبیر کل با وی به دیدار و گفتگو نشستند.
در این دیدار بهرام افشارزاده ضمن خیر مقدم به مسئولان فدراسیون جهانی همگانی ابراز داشت:ورزش همگانی ایران طی این سالها با حضور آقای مجد آرا که خود از تحصیلکردگان و دلسوختگان ورزش کشور است رشد بسیار مطلوبی در ورزش همگانی داشته ودر حال حاضر با برگزاری مناسبتهای مختلف توانست ورزش را در میان خانواده ها بیاورد بطوریکه در تعطیلات آخر هفته بسیاری از هموطنان ایرانی به همراه خانواده های خود با حضور در ورزش های پیاده روی ویا کوهنوردی توجه ویژه ای به ورزش همگانی دارند.
وی ادامه داد:در طی این مدت ورزش ایران جدای از رشد در ابعاد قهرمانی همچون موفقیت در بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی و دیگر رویدادهای قهرمانی جهان و آسیا در ورزش همگانی رشد محسوسی داشته بطوریکه شاهد رشد شاخص توجه مردم به ورزش همگانی آنهم در کنار خانواده هایشان هستیم و امیدواریم مسئولان فدراسیون جهانی نیز از فدراسیون همگانی کشورمان که مورد حمایت قاطع کمیته ملی المپیک می باشند حمایت های لازم را داشته باشند.
سپس رئیس فدراسیون جهانی ضمن ابراز خوشحالی از سفر به کشورمان ابراز داشت:بدون تعارف رشد ورزش همگانی در این سالها در ایران بسیار مطلوب بوده بطوریکه می تواند حتی برای بسیاری از کشورهای دیگر که در این زمینه ضعیف بودند به عنوان الگو قرار داد.
سپس ولفگانگ بومن دبیر کل فدراسیون جهانی ورزش های همگانی نیز خاطر نشان کرد:در حال حاضر ورزش در جهان بخصوص ورزش همگانی بسیار با اهمیت است و از جایگاه خاصی برخوردار می باشد و در این مدت ورزش همگانی در ایران بسرعت رشد یافته است بخصوص که حضور خانواده ها در ورزش های همگانی ایران بسیار در نوع خود قابل توجه است.
وی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت های ورزش ایران تصریح کرد:ورزش همگانی در ایران در این سالها رشد بسیار خوبی داشته است و این نشان می دهد برنامه ریزی خوبی در این زمینه از سوی فدراسیون صورت گرفته و قطعا در آینده اثراث مثبت آن را در جامعه خود خواهید دید. توجه به ورزش همگانی در دستور کشورها قرار دارد و این امر در کشور ایران نیز مشهود است.

۱۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.