جهت حضور در مسابقات بوندس لیگا آلمان و لیگ اروپا؛وحید سرلک جودوکار ملی پوش با تیم آخن آلمان قراداد بست

ملی پوش 60- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در سال 2010 تیم آلمانی " آخن " را در بوندس لیگا و لیگ اروپا همراهی می کند .

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وحید سرلک جودوکار ملی پوش که در مسابقات قهرمانی جهان روتردام هلند بعنوان پنجمی دست یافته بود با اعلام  این خبر، گفت : " بعد از حضور قابل قبولی که در پیکارهای جهانی هلند داشتم از سوی تیم آخن آلمان با پیشنهاد همکاری روبرو شدم و بعد از تحقیق و بررسی تصمیم گرفتم که به عضویت این تیم در بیایم . البته پیکارهای  سال جاری بوندسلیگا تا سه ماه دیگر به پایان می رسد وتیم آخن هم درحال حاضر عنوان چهارمی جدول رده بندی را در اختیار دارد و به همین دلیل حضورم در این پیکارها به سال آینده میلادی موکول می شود .
سرلک ادامه داد : " بعد از بازگشت از هلند بلافاصله و بدون هیچ وقفه ای تمرینات آماده سازی را مجدداً آغاز کردم تا به امید خدا برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگجو به آمادگی مطلوب دست پیدا کنم تا بتوانم در این پیکارها ضمن کسب مدال پرچم سه رنگ کشورم را به اهتزاز دربیاورم " .
او در پایان ضمن اشاره به وضعیت اش دررنکینگ جهانی، خاتمه داد : " شکر خدا نسبت به گذشته 50 رده پیشرفت کردم و در حال حاضر عنوان بیست و چهارم جهان را در اختیار دارم ولی با این حال این موضوع برای من پایان کار نیست و تصمیم دارم در رده بندی رنکینگ کماکان پیشرفت کنم " .

 

۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.