تبریک رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به موفقیت کاراته کاران در رقابتهای قهرمانی آسیا

تبریک رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به موفقیت کاراته کاران در رقابتهای قهرمانی آسیا
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای موفقیت های ارزشمند تیم ملی کاراته کشورمان را در رقابتهای قهرمانی سیا تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی درخشش کاراته کاران کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا تبریک گفت.
در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک  آمده است؛جوانان این مرز و بوم بار دیگر در میادین ورزشی آسیایی و در میان مدعیان سنتی این رشته موفق شدند ضمن کسب 7 طلا،4 نقره و 5برنز در مجموع رقابتهای نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان جدای از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابتها، توانستند برای نخستین بار در مجموع زنان و مردان بزرگسالان برسکوی نخست تکیه زنند. پیروزی غرور آفرینی که دل ایرانیان عزیز را در جای جای عرصه گیتی شاد کرد.
ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت بزرگوار،مسئولان فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان تیم ملی به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و امید می رود کاراته کشورمان با مدیریت دلسوزانه ای که در آن مشاهده می شود کماکان در عرصه بین المللی برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کند.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی جداگانه در خصوص موفقیت کاراته کاران کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا ابراز داشت:بار دیگر افتخار آفرینان کاراته با درخشش خود در رقابتهای آسیایی دل مردم کشورمان را شاد کردند .ضمن تبریک این موفقیت که آنهم برای نخستین بار در رده بزرگسالان مجموع زنان و مردان برای کاراته کشورمان بدست آمد به ملت بزرگ ایران و جامعه کاراته و به مسئولین فدراسیون کادر فنی و قهرمانان عزیز خسته نباشید گفته و امید می رود در سایه الطاف الهی،مدیریت زحمتکش و دلسوزانه مسئولان فدراسیون ، در دیگر رقابتهای پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی اینچئون همچون ادوار گذشته شاهد درخشش کاراته کاران کشورمان باشیم.
آفرین بر شما غیورمردان ایرانی که با درخشش خود در این رقابتها ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان سرود مقدس ملی ایران عزیز را در سالن برگزاری  مسابقات بارها و بارها طنین انداز کردید.

۱۶ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.