ششمین روز از مسابقات قهرمانی اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان – لتونی ؛صعود مقتدرانه امیر سرخوش به مرحله تک حذفی

ششمین روز از مسابقات قهرمانی اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان – لتونی ؛صعود مقتدرانه امیر سرخوش به مرحله تک حذفی
امیر سرخوش، عضو تیم ملی اسنوکر کشورمان در مسابقات قهرمانی اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان جهان 2013 در شهر داگاوپیلس کشور لتونی با پیروزی مقابل تمامی حریفان خود در مرحله گروهی با اقتدار راهی مرحله تک حذفی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سرخوش در ششمین روز از مسابقات قهرمانی اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان جهان 2013 در شهر داگاوپیلس کشور لتونی مقابل اندرو خودوبین از بلاروس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر وی را شکست دهد و جواز حضور در مرحله تک حذفی این مسابقات را به دست آورد.
وی در مرحله گروهی مقابل اندرو خودوبین از بلاروس، کاسپر فیلیپیناک از لهستان، بنیامین مک کابه از سوئد، استیو میفسود از استرالیا و ایوایلو پکوف از بلغارستانبه میدان رفت و موفق شد تمامی این حریفان را با اقتدار شکست دهد و جواز حضور در مرحله تک حذفی این مسابقات را به دست آورد.
ارمغان حسنی، دیگر ملی پوش اسنوکر کشورمان در بخش بانوان در ششمین روز این مسابقات مقابل نیکولتا نیکولوا از بلغارستان به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد. وی فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی خود راس ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف الکساندرا سرووا از اکراین خواهد رفت.

 

۱۳ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.