با حضور مدرس بین المللی از فدراسیون جهانی؛ دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال آغاز بکار کرد

با حضور مدرس بین المللی از فدراسیون جهانی؛ دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان هندبال آغاز بکار کرد
با پیگیریهای واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال، دوره فنی پیشرفته هندبال از روز گذشته در سالن هندبال تهران آغاز شد.
      
به گزارش روابط عمومی کمیته مکلی المپیک؛ این دوره از روز گذشته در فدراسیون هندبال آغاز و تا روز پنجشنبه 21 آذر ماه ادامه خواهد داشت که طی آن کلائوس فلدمن، مدرس فدراسیون جهانی از کشور آلمان به صورت تئوری و عملی به مدت ده روز 30 مربی دعوت شده از سراسر کشور را با آخرین متدهای بین المللی تحت آموزش قرار خواهد داد.
جلال کوزه گری، رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای مراسم افتتاحیه برگزاری کلاسهای فوق، ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک و واحد همبستگی آن افزود: امیدوارم مربیان عزیز شرکت کننده حداکثر بهره را از این دوره ببرند وبر اندوخته های خود بیفزایند و دانش خود را در اختیار سایر همکارانشان و علاقه مندان به این رشته زیبا در استانهای مختلف قرار دهند.
سپس امیررضا بالزاده، مدیر واحد همبستگی المپیک ضمن خیر مقدم  به شرکت کنندگان و تقدیر از تلاش های مسئولان فدراسیون در راستای رشد و ارتقاء هر چه بیشتر هندبال کشور ابراز داشت:  کمیته ملی المپیک در ادامه اهداف خود برای ارتقا دانش مربیان کشورمان در رشته های مختلف، ضمن هماهنگی با فدراسین مبنی بر دعوت از مدرس بین المللی فدراسیون جهانی و انجام هماهنگی های لازم،  انتظار دارد مربیان عزیز حاضر در این دوره بتوانند ضمن بهره مندی از دانش مربیان روز جهان، از آن در جهت ارتقا سطح فنی خویش استفاده نمایند.
در خاتمه فلدمن مدرس جهانی رشته هندبال ضمن ابراز خشنودی از دومین حضورش در ایران و همچنین تشکر از مسئولین برگزاری این دوره آموزشی از مربیان شرکت کننده خواست تا در این دوره مشارکت فعال داشته باشند و با آخرین مهارت های تکنیک و تاکتیکی هندبال روز دنیا آشنا شوند.
شایان ذکر است دوره فنی همبستگی المپیک ویژه مربیان آقایان و بانوان هندبال از روز دوشنبه 11 آذر ماه با حضور 30 مربی در فدراسیون هندبال واقع در خیابان سئول آغاز و به مدت ده روز بطول می انجامد که مریم جعفری از کمیته ملی المپیک مسئول برگزاری این دوره می باشد.

۱۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.