رئیس کمیته پارالمپیک آسیایی: ایران از فعالترین کشورهای آسیاست

رئیس کمیته پارالمپیک آسیایی،گفت: کمیته ملی پارالمپیک ایران یکی از فعالترین کشورهای قاره کهن آسیا در توسعه ورزش معلولین است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛" زینال ابو زرین" با بیان این مطلب افزود: کشورهای که بتوانند در دو زمینه "حضور ورزشکاران در مسابقات" و "توجه مقامات کشور" نظرات را به ورزش معلولین جلب کنند، فعال محسوب می شوند.
وی خاطر نشان کرد: ایران یکی از معدود کشورهای آسیایی و حتی مطرح در سطح جهان است که در این دو زمینه خیلی خوب فعال است. حضور ریاست جمهور ایران در بازیهای پارالمپیک 2008 پکن نمونه بسیار مهم جلب توجه مقامات کشورها به بازی های معلولین است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، تصریح کرد: توجه به رسانه ها و مطبوعات در توسعه ورزش معلولین اهمیت دارد. کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز در این زمینه بسیار فعال است و سطح هیات خبری اعزام شده به دومین دوره بازیهای آسیای جوانان معلول نیز بیانگر توجه به این موضوع در بین مسئولین ایران است.
وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه ورزش معلولین در آسیا گامهای بزرگتری برداشت، افزود: هدف اصلی کمیته پارالمپیک آسیا تمرکز بر روی مسابقات 2010 گوانگجو است. از کشورهای عضو این کمیته درخواست می شود ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن این مسابقات برگزار شود.
رئیس مالزیایی کمیته پارالمپیک آسیا درخصوص نحوه میزبانی کشور ژاپن در این مسابقات، تصریح کرد: در ابتدای کار کم و کسری هایی وجود داشت، اما در مدت برگزاری رقابتها کم کم این مشکلات برطرف شد.
وی در پایان تاکید کرد: دومین دوره مسابقات معلولین آسیا در حالی برگزار شد که بین دوره اول و دوم آن شش سال فاصله داشت. امیدوارم دوره سوم در زمان مقرر برگزار شود.


۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.