مسابقات اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان - لتونی ؛سه پیروزی حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در روز چهارم

مسابقات اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان - لتونی ؛سه پیروزی حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در روز چهارم
چهارمین روز از مسابقات اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان 2013به پایان رسید و نمایندگان کشورمان در این روز صاحب سه پیروزی و سه شکست شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون بولینگ و بیلیارد،‌ در اولین دیدار روز چهارم از مسابقات اسنوکر آقایان، بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان 2013،‌ ارمغان حسنی به مصاف سیریپاپورن نوانتاخامجان از تایلندرفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد.
سات 16:30 به وقت تهران سهیل واحدی، علی بصیری و محمد علی آبادی، سه نماینده کشورمان در این رقابت ها به مصاف با حریفان خود رفتند. سهیل واحدی به مصاف روسلان رومانوسکی از بلاروس رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر وی را شکست داده و به پیروزی برسد.
علی بصیری، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها مقابل علی جعفر از فرانسه به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید. محمد علی آبادی فراهانی نیز با استفن مریگان از ایرلند روبه رو شد، اما به رغم بازی خوبی که به نمایش گذاشت در نهایت با نتیجه 3 بر 1 بازی را واگذار کرد.
دیدار بعدی روز چهارم این دوره از رقابت ها راس ساعت 19 به وقت تهران با رویارویی الناز مطهر و اوا پاویریشکا از لهستان برگزار شد و در نهایت نماینده کشورمان لهستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
در آخرین دیدار روز چهارم نیز امیر سرخوش به مصاف ایوایلو پکوف از بلغارستان رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد این حریف نیز بگذرد و به پیروزی برسد.

 

۱۱ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.