کاراته قهرمانی اسیا؛سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو: رقابت قهرمانی بین ایران و ژاپن است

کاراته قهرمانی اسیا؛سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو: رقابت قهرمانی بین ایران و ژاپن است
سرمربی تیم ملی ماکائو با تاکید بر اینکه برای مدال آوری تیمش در رقابتهای آسیایی نا امید نیست، گفت: رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها بین تیم های ملی ایران و ژاپن خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته "رضا رشید نیا" در جریان تمرینات تیم ملی ماکائو در امارات اظهار داشت: کاروان ماکائو با 11 ورزشکار از روز جمعه در دبی حاضر شده تا خود را آماده رقابت با حریفان کند.

وی افزود: 5 کومیته کا در رده سنی بزرگسالان، کاتای تیمی جوانان و سه کاراته کا در رده سنی نوجوانان اعضای تیم ماکائو در رقابتهای قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

رشید نیا در پاسخ به این سوال که تیم ملی ماکائو چه روندی را برای حضور در دبی طی کرده است، ادامه داد: ورزشکاران ماکائو حرفه ای نیستند و ما روزی یک ساعت تمرین عادی برگزار می کردیم و همینطور سه تن از اعضای تیم ملی بزرگسالان به دلیل مشکلات شخصی قادر به همراهی ما در مسابقات آسیایی نشدند.

این مربی با تجربه با تاکید بر اینکه کاراته ماکائو در ابتدای راه است، تصریح کرد: تیم جوانی را تشکیل داده ایم که در کاتای رده سنی بزرگسالان و همچنین دو وزن کومیته شانس کسب مدال دارند.

وی ادامه داد: در این سالها تلاش زیادی کرده ام تا سطح فنی تیم ملی ماکائو افزایش یابد. اگر کاراته آسیا را در 4 گروه قرار دهیم و تیم هایی مثل ایران و ژاپن درجه یک باشند، هم اکنون ماکائو نیز به عنوان یک تیم درجه 2 تلقی شده و دیگر زنگ تفریح حریفان آسیایی محسوب نمی شود.

وی در پایان گفت: هر چند تیم های مثل قزاقستان، ازبکستان و کویت تک ستاره هایی دارند اما بدون تردید رقابت اصلی برای قهرمانی بین ایران و ژاپن خواهد بود که امیدوارم تیم ایران بر سکوی نخست بایستد.

 
 

 

۱۰ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.