پیکر مرحوم داوود نصیری در ورزشگاه شیرودی تشییع شد

پیکر  مرحوم داوود نصیری در ورزشگاه شیرودی تشییع شد
مراسم تشییع جنازه مرحوم داوود نصیری پیشکسوت ورزش کشور با حضور روسای برخی فدراسیون‌ها و جمعی از مربیان،داوران و پیشکسوتان ورزش کشور و کارمندان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم تشییع پیکر مرحوم داوودی نصیری اولین داور فوتبال ایران، مربی نجات غریق، مدرس بین‌المللی، نویسنده بیش از پنجاه کتاب در عرصه ورزش امروز صبح با برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی،مربیان،داوران،پیشکسوتان ورزشی و کارمندان کمیته ملی المپیک ، دوستان و خانواده آن مرحوم برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر پیشکسوتان داوری و نجات غریق اشخاصی چون علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال، میر سلیم رییس فدراسیون نجات غریق، داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ، شاه‌حسینی رییس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرامرز ظلی پیشکسوت فوتبال و جمعی از مدیران و کارکنان کمیته ملی المپیک به همراه جمعی از کارمندان کمیته حضور داشتند.

این مراسم از ساعت 9 در ورزشگاه شیرودی آغاز و پیکر آن مرحوم پس از سخنرانی بعضی دوستان و پیشکسوتان داوری و رییس فدراسیون نجات غریق، از بخش غربی استادیوم تا در قسمت جنوبی و سپس داخل خیابان ورزنده با عبور از مقابل ساختمان فدراسیون نجات غریق تشییع شد.

همچنین مراسم یادبود این مرحوم عصر دوشنبه این هفته از ساعت 15:30 الی 17 در مسجد الجواد واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌شود.

 

۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.