ملی پوشان جودو نوجوانان و جوانان اعزامی به قهرمانی آسیا معین شدند

ملی پوشان جودو نوجوانان و جوانان اعزامی به قهرمانی آسیا معین شدند
کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان اسامی جودوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای 20 تا 22 آذرماه به میزبانی چین در جزیره "هاینان" از استان"هایکو" برگزار خواهد شد. تیم های ملی کشورمان در هردو رده بانوان و آقایان در این رقابتها حضور خواهند داشت.

در تیم نوجوانان پسر محمد عباس نژاد(50- کیلوگرم) ، محمد رشنونژاد(55-کیلوگرم) ، کیوان بیرانوند(60-کیلوگرم) ، محمدرضا فتحی پور(66-کیلوگرم) ، ایمان نیک اقبال(73-کیلوگرم) ، حامد رشیدی(81-کیلوگرم)، رامین صوفیه(90- کیلوگرم) و حسین عربی(90+کیلوگرم) روی تاتامی مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

احمد قاسمی(55-کیلوگرم) ، آرش آقایی(60-کیلوگرم) ، بهزاد محرمی(66-کیلوگرم) ، سید مهرداد زمانی(73-کیلوگرم) ، علیرضا شیری نوکنده ای(81-کیلوگرم) ، امیرحسین محب زاده(90-کیلوگرم) ، شایان نصیرپور(100-کیلوگرم) و جعفرپهلوانی (100+کیلوگرم) نیز در تیم جوانان به این مسابقات اعزام می شوند. قابل ذکر است نصیرپور هم اکنون دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و در صورت بهبودی تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

تیم ملی نوجوانان در بخش بانوان با سه جودوکار به چین می رود. فاطمه زمانی در وزن 44- کیلوگرم ، مبینا عزیزی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند. در این رده سنی به دلیل نزدیک بودن مسابقات غرب آسیا دیگر جودوکاران غرب آسیا به این رقابتها که در ابوظبی برگزار خواهد شد ، اعزام می شوند.

ضمن اینکه طاهره آذرپیوند در وزن 44- کیلوگرم ، الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم ، غزل یغما در وزن 52- کیلوگرم ، زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم ، دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم ، صبا کرمعلی در وزن 70- کیلوگرم و زینب جلالوند در وزن 78- کیلوگرم نیز در تیم جوانان حضور خواهند داشت.

بر اساس برنامه تیم ملی 17 آذرماه راهی چین خواهد شد. 19 آذرماه ساعت 14 مراسم قرعه کشی و جلسه فنی مربیان برگزار می شود و ساعت 19 همان روز نوجوانان به روی تاتامی می روند.

20 آذرماه مسابقات نوجوانان در تمامی اوزان برگزار می شود. 21 آذرماه جودوکاران اوزان سبک رده سنی جوانان و 22 آذرماه نیز سنگین وزنهای این رده سنی به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

 همچنین در حاشیه رقابتهای قهرمانی آسیا در رده های سنی پایه سمینار آموزشی داور آسیا برگزار خواهد شد که از ایران خانم ستاره میری در این سمینار حضور خواهد داشت.

 ضمن اینکه بابک مهاجری داور بین المللی جودو کشورمان در رقابتهای قهرمانی قضاوت خواهد کرد. مهاجری دبیر کمیته داوران است.

 

۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.