مسابقات اسنوکر آقایان،‌ بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان IBSF ،دومین پیروزی سرخوش مقابل حریفی از سوئد رقم خورد

مسابقات اسنوکر آقایان،‌ بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان IBSF ،دومین پیروزی سرخوش مقابل حریفی از سوئد رقم خورد
امیر سرخوش،‌ عضو تیم ملی اسنوکر کشورمان در مسابقات اسنوکر آقایان،‌ بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان IBSFدر کشور لتونی مقابل حریفی از کشور سوئد با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در دومین روز از مسابقات اسنوکر آقایان،‌ بانوان و پیشکسوتان قهرمانی جهان IBSFکه به میزبانی شهر داگاوپیلس کشور لتونی در جریان است،‌ امیر سرخوش، عضو تیم ملی اسنوکر کشورمان در دومین روز از مسابقات به مصاف بنیامین مک کابه از سوئد رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد این حریف نیز بگذرد.  وی فردا مورخ 9 آذر ماه ساعت 21:30 به وقت تهران با کاسپر فیلیپیناک از لهستان مصاف خواهد داشت.
الناز مطهر دیگر ملی پوش کشورمان در این رقابت ها در دومین روز به مصاف ماریا بوشارسکا از اکراین رفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد. وی فردا ساعت 19:00 به وقت تهران با لیندا لاساووت از فرانسه مصاف خواهد داشت.
در گروه پیشکسوتان نیز محمد علی آبادی فراهانی در نخستین دیدار خود به مصاف نیگل لازار از هندوستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد. علی بصیری،‌ دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها نیز در اولین دیدار خود که مقابل سلیم علی السویدی از عربستان سعودی بود با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرفت و بازی را واگذار کرد.

۹ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.