همایش روسای سبکها،شورای راهبردی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون رزمی برگزار شد

همایش روسای سبکها،شورای راهبردی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون رزمی برگزار شد
جلسه روسای سبکها رزمی با حضور مسوولین فدراسیون عصر روز گذشته در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ این جلسه در ساعت 16.30 با پخش تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجیدو سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد. که در جلسه فوق به عملکرد فدراسیون و رشته های تحت پوشش پرداخته شد و در ادامه به تبیین راهبرد  آینده فدراسیون و برنامه های آن پرداخته شد.
نوحی: ورزش های رزمی نیاز به حمایت بیشتری از سوی دولت و مجلس دارند
رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: ای کاش با توجه به افتخارآفرینی‌هایی که رزمی کاران ما برای کشورمان کسب می‌کنند بتوانند نگاه حمایت آمیزدولت مردان را به این ورزش بیشتر کنند.
محمد نوحی در این جلسه اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های رزمی از سال 49 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از فدراسیون های موفق در عرصه ورزش کشور در بعد قهرمانی و و همگانی است وبا 102 رشته هم اکنون به فعالیت های خود ادامه می‌دهد. این سبک‌ها دارای دفاتر و هیئت رئیسه همانند یک فداسیون کوچک هستند و من که به عنوان خدمتگزار در این فدراسیون فعالیت می‌کنم پتانسیل خوبی را در میان جوانان برای جذب در رشته‌های رزمی شاهد بوده‌ام و نمونه افتخار‌آفرینی آنان را در کیک بوکسینگ و جوجیتسو و سایر رشته‌ها شاهد بوده‌ام البته همان‌طور که می‌دانید سه هفته پیش بازیهای کامبت گیمز برگزار شد که ما از 6 سهمیه‌ای که داشتیم توانستیم 3 مدال کسب نماییم و مجتبی اکبری هم در فینال که به میزبانی روسیه برگزار می‌شد توانست بر حریف روس خود غلبه کند و طلای جهان را بدست آورد. ای کاش این افتخار‌آفرینی‌ها موجب شود تا نگاه حمایت آمیزمجلس و دولت‌به ورزش بیشتر شود.
وی تصریح کرد: تا سال 85 کل مدال‌های رشته‌های رزمی 69 عدد بود اما از سال 85 به بعد توانستیم تعداد مدال‌های ورزش‌های رزمی را به 479 مدال افزایش دهیم که این آمار رسمی با توجه به مجوز شورای بورن مرزی در وزارت ورزش به ثبت رسیده است.
وی افزود: گاهی رؤسای سبک‌ها از من گله‌مند هستند زیرا فکر می‌کنند من قصد دارم تا برخی از سبک های ورزش‌های رزمی را حذف کنم اما باید رسماً اعلام کنم هیچ سبکی را به شرط اجرای قوانین حذف نخواهم کرد.
نوحی تأکید کرد: ما 100 سبک رزمی داریم این در حالی است که ژاپن بیش از 1300 سبک وجود دارد اما چیزی که در این میان حائز اهمیت است این است که جوان‌ها قصد دارند به ورزش رزمی روی بیاورند و من نیز باید از آنها استقبال و حمایت کنم.
وی اشاره کرد: ما در بخش بانوان بیشتر اعزام‌ها را داشته‌ایم و بانوان فعالیتهای خوبی در بخش همگانی و قهرمانی داشته اند و پتانسیل خوبی در ورزشهای رزمی بانوان داریم .
وی در پایان خاطرنشان کردخدا راشکر که مجلس یک چهره ورزش و اکادمیک اعتماد کرد و وزیر ورزش انتخاب گردید و بایستی دست به دست هم دهیم و به کمک ایشان برویم تا این چهره ورزشی بتواند موفق شود چرا که موفقیت ایشان موفقیت همه ورزش است.
رییس فدراسیون ورزشهای رزمی آقایان محمود رشیدی را بعنوان نایب رییس ،علیپور و حسینی را به عنوان عضو شورای راهبردی معرفی کرد و در ادامه محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان عضور شورای عالی راهبردی فستیوال جهانی معرفی کرد.
باهنر: گره‌های بزرگ ورزش با تدبیر دولت، تدبیرو امید حل شدنی است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالم که در میان خانواده ورزش‌های رزمی قرار دارم امیدوارم هرچه سریعتر گره‌های بزرگ ورزش با تدبیر دولت تدبیر و امید حل شود.
 محمدرضا باهنر در جلسه عصر دیروز در میان اهالی  ورزش‌های رزمی اظهار داشت: خدا را شاکرم که در خدمت خانواده ورزش‌های رزمی قرار دارم، معتقدم سال 92 روزهای خوب و مبارکی برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی به همراه دارد امیدواریم بتوانیم در مباحث سیاسی، ورزشی، اجتماعی و بین‌الملل کارهای بزرگی انجام دهیم و تمام سعی ما این است که گره‌های سنگین و بزرگ ورزش را با تدبیر دولتمردان در دولت تدبیر و امید باز شود البته به نظر من کار سختی خواهیم داشت اما باید در ورزش محصول مطلوبی را برداشت کرد.
وی تصریح کرد: ما قابلیت‌های زیادی در ورزش و فدراسیون‌های ورزشی داریم و می‌توانیم با سرمایه‌گذاری‌های اندک نتایج بزرگی  در این زمینه کسب کنیم و ورزش قهرمانی نیز در زمره این موارد قرار دارد البته رشد ورزش کشورمان در این اواخر بسیار چشمگیر و خوب بوده و امیدوارم که مسئولان با پیشنهاد‌های سازنده خود ما را در مجلس یاری دهند تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات ورزش را با کمک برادران دلسوزمان در فراکسیون ورزش حل و فصل نماییم.
وی در ادامه اظهار در فدراسیون ورزشهای رزمی پتانسیل خوبی از لحاظ کمی و کیفی دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
 گروسی: امیدوارم رزمی کاران موفقیت‌های خود را امتداد دهند
 عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: در گوانگجو موفقیت‌های خوبی را از سوی خانواده رزمی کسب نمودیم و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.
گروسی در جلسه نمایندگان مجلس با نمایندگان ورزش‌های رزمی اظهار داشت: ما در مسابقات گوانگجو موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و همان‌طور که انتظار میرفت خانواده رزمی ما مدال‌های رنگارنگ خوبی را کسب نمودند و امیدوارم که این افتخار‌آفرینی ها در مسابقات سال آتی که در کره جنوبی برگزار می‌شود امتداد داشته باشد البته باید به این نکته اشاره کنم که ورزش رزمی را باید همگانی کرد، ضمن اینکه ما باید از استعداد  بانوان رزمی‌کار که پوشش آنها مغایرتی با قوانین بین المللی ندارد در زمینه کسب مدال‌های رنگارنگ بهره ببریم زیرا آنها مستعد افتخار‌آفرینی هستند و ما از این لحاظ صاحب امتیاز هستیم و امیدوارم با کمک مجلس و دولت حمایت های بیشتری از رزمی کاران انجام شود.
 وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب نظام جمهوری اسلامی ایران تأسیس وزارت ورزش آن هم در شرایطی بود که بسیاری از وزارت خانه‌ها در حال ادغام بودند زیرا مسئولان نظام بر این امر واقف هستند که ما استعدادهای خوبی در میان جوانان داریم ولی متأسفانه طبق آمار تنها 10 درصد از مردم ورزش می‌کنند و ما باید کاری کنیم تا 90 درصد دیگر از مردم جامعه به ورزش روی آورند و می‌توانیم با همگانی کردن ورزش‌ها به این مهم دست یابیم.
گروسی در ادامه افزود : فدراسیون ورزشهای رزمی زحمات و تلاشهای موثری انجام داده که در ابعاد داخلی و خارجی غیر قابل انکار و به نوعی بدعت گذار رشد صعودی در مدال آوری بوده است این تلاش ستودنی و در خور تقدیر وِىِژه است .

۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.