رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا- باکو/محمد رضا آذرشکیب صاحب مدال برنز شد

رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا- باکو/محمد رضا آذرشکیب صاحب مدال برنز شد
در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا که روز گذشته در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد، تیم سه نفره ایران توسط محمد رضا آذرشکیب در وزن 120 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و محمد حسین محمدیان پنجم شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ در وزن 120 کیلوگرم محمدرضا آذرشکیب پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 از سد پرویز هادی دیگر نماینده کشورمان گذشت. وی در دور بعد مقابل علی عیسی‌یف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. نایب قهرمان جوانان جهان برای کسب مدال برنز مقابل  یرژان دویسن بیکوف از قزاقستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید و سوم شد.
 پرویز هادی نیز در همین وزن با توجه به شکست آذرشکیب، مقابل عیسی یف از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین با برتری مقابل علی عیسی اف از آذربایجان قهرمان شد.
 همچنین در وزن 96 کیلوگرم محمد حسین محمدیان در دور اول به مصاف ختاگ گازیموف کشتی گیر مطرح آذربایجانی رفت که در پایان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب این حریف شد. وی با توجه به حضور گازیموف در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت و در این گروه علی بونچوگلو از ترکیه را 9 بر 2 شکست داد، اما در دیدار رده بندی مقابل  پاولو اولنیک از اوکراین با نتیجه 3 بر 8 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.. در این وزن ختاگ گازیموف نفر سوم المپیک لندن با پیروزی مقابل شریف شریف دارنده مدال طلای این رقابت ها به مقام قهرمانی رسید.

 

۴ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.