بانوان برتر اسلحه اپه معرفی شدند

بانوان برتر اسلحه اپه معرفی شدند
بهترین بانوان شمشیرباز اسلحه اپه که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند پس از انجام 179 دیدار مقدماتی و حذفی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش بانوان که با برگزاری رقابت های اسلحه فلوره آغاز شده بود، روز شنبه با برگزاری رقابت های اسلحه اپه پیگیری شد.
روز نخست این بخش از مسابقات به دیدارهای انفرادی اختصاص داشت که طی آن 47 شمشیرباز شرکت کننده از 15 استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
البرز، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اردبیل، تهران، خراسان جنوبی، فارس، خراسان رضوی، کرمان و همدان استان های شرکت کننده در رقابت های اسلحه اپه بانوان بودند. در پایان رقابت میان نمایندگان این استان ها و  پس از انجام 135 دیدار در مرحله مقدماتی و 44 دیدار در مرحله حذفی نماینده اصفهان به عنوان قهرمانی رسید.  اعظم بختی قهرمان رقابت های اسلحه اپه شد و عطیه السادات شفیعی از استان مازندران هم در رده دوم قرار گرفت.
این در حالی است که مهسا پور رحمتی، شمشیرباز آذربایجان شرقی که در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان  آسیا (کویت) صاحب مدال برنز انفرادی و تیمی شده بود همراه با سمانه خورشیدی به عنوان سوم مشترک بسنده کرد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور دراسلحه اپه بانوان امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های تیمی پیگیری می شود.
 
۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.