تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان فوتبال ساحلی

تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به قهرمانان فوتبال ساحلی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیام های جداگانه ای،قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را در رقابت های بین قاره ای تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود آورده است؛بعد از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جام جهانی و جام ملتهای آسیا بار دیگر فوتبالیست های کشورمان موفق شدند در میدانی دیگر پرچم پر افتخار کشورمان به اهتزا در آورند و دل مردم عزیزمان را شاد کنند.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال  ساحلی کشورمان در رقابتهای بین قار ه ای که با شکست مدعیان جهانی این رشته همراه بود به کادر فنی، بازیکنان و مسئولین زحمتکش فدراسیون خسته نباشید گفته و امید می رود همچنان شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه های بین المللی باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی لمپیک نیز در پیام تبریک خود آورده است:تیم ملی فوتبال ساحلی با درخشش خود در رقابتهای بین قاره ای و شکست مدعیان جهانی، مدعیانی که حتی از حمایت های داوران نیز بر خوردار بودند نشان دادند فوتبال کشورمان می رود تا با تلاش های خستگی ناپذیر  مسئولین آن کماکان به روند رو به رشد خود و موفقیت هایش در عرصه بین المللی ادامه دهد.

ضمن تبریک این موفقیت به کادر فنی، بازیکنان و مسئولین فدراسیون مراتب حق شناسی خود را بجا آورده و به تمامی این عزیزان خسته نباشید می گوییم.

۳ آذر ۱۳۹۲ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.