مهدوی کیا: در ماههای آینده تیم ملی جوانان وضعیت بهتری پیدا می کند

مهدوی کیا: در ماههای آینده تیم ملی جوانان وضعیت بهتری پیدا می کند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا درباره دو بازی دوستانه تیم ملی جوانان در ایتالیا گفت: خوشبختانه اردوی خوبی در ایتالیا داشتیم و دو بازی دوستانه بسیار خوب مقابل دو تیم ایتالیایی برگزار کردیم و با یک پیروزی و یک شکست به تهران بازمی گردیم.
وی ادامه داد: در بازی اول مقابل ایتالیا در دو نیمه بازی، با دو تیم متفاوت بازی کردیم که در نیمه اول تیم زیر20 سال و در نیمه دو تیم 21 سال مقابل جوانان ایران قرارگرفتند. با توجه به اینکه آنها در نیمه دوم 11 نفرشان را عوض کردند، ما چون با 17 بازیکن به ایتالیا رفته بودیم امکان عوض کردن بازیکنان را نداشتیم و با تلفیقی از نفرات فیکس و ذخیره به میدان رفتیم. با توجه به اختلاف سنی دو سه ساله بازیکنان ایتالیا در نیمه دوم، کار برای بازیکنان ایرانی کمی سخت شد. در هر صورت بازی بسیار خوبی بود و نقاط ضعف تیم ملی جوانان شناخته شد. البته نباید فراموش کرد که این بازیکنان مدت زیادی نیست که کنار هم بازی می کنند و پس از سه بازی مقابل تاجیکستان و لبنان و عربستان و یک بازی دوستانه مقابل باشگاه دارایی تهران، این پنجمین بازی آنان بود. در بازی دوم مقابل پادووای ایتالیا که یک تیم بزرگسال و لیگ چهارمی ایتالیا بود بازیکنان بهتر کارکردند و توانستیم دو بر صفر به پیروزی برسیم. البته بازی در یک زمین گلی و هوای بارانی انجام شد و بازی فیزیکی و بسیار خوبی بود
مهدوی کیا در ادامه گفت: به هر جهت تیم ملی جوانان به هماهنگی بیشتری احتیاج دارد و باید بیشتر کنار هم باشند و با هم تمرین کنند و بازیهای دوستانه داخلی و خارجی داشته باشند که در آینده مطمئنا تیم ملی جوانان وضعیت بهتری پیدا می کند و هماهنگ تر می شود. برنامه ای مدون را هم برای تیم ملی جوانان تدوین کرده ایم که به محض بازگشت به فدراسیون و کمیته جوانان ارائه خواهیم داد.
وی در پایان درباره دعوتش به مراسم بهترین های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به عنوان سفیر فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مراسم دعوت شده ام و از رم به کووالالامپور می روم و در مراسم شرکت می کنم و صبح چهارشنبه به تهران برمی گردم و به شرکت و به بازی منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا می رسم و در این بازی حضور پیدا خواهم کرد.
۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.