شکست منتخب FIVB در برابر مردان والیبال ایران ،تعظیم دوباره ایتالیا مقابل ایران

شکست منتخب FIVB در برابر مردان والیبال ایران ،تعظیم دوباره ایتالیا مقابل ایران
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در جام قهرمانان قاره ها موفق به شکست ایتالیا که توسط فدراسیون جهانی والیبال برای این مسابقات انتخاب شده بود و عنوان سوم رده بندی جهان را نیز در اختیار دارد، شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایتالیا برای رویارویی با ایران تغییراتی در ارنج تیمی خود داد. سرمربی این تیم که هنوز خاطره شکست خانگی تیمش مقابل ایران را فراموش نکرده است، با تغییر پاسور و چرخش سه دنده ای ارنج عزم خود را برای شکست  ایران جزم کرده بود. به عبارت دیگر در ارنج اولیه تیم ایتالیا همیشه پاسور از منطقه 5 شروع می کند اما امروز در برابر ایران از منطقه 2 شروع کرد.
شاگردان ولاسکو به رغم این تغییرات در تیم ایتالیا، موفق به شکست سه بر دو این تیم شدند تا دو امتیاز با ارزش از این دیدار حساس را از آن خود کنند.
ملی پوشان کشورمان ست های اول، سوم و پنجم این مسابقه را با امتیازات 26 بر 24، 25 بر 23 و 15 بر 12 به سود خود رقم زدند. اما در ست های دوم و چهارم با امتیاز های 25 بر 16 و 25 بر 23 مغلوب ایتالیا شدند.
شکست ایتالیا در این مسابقه در حالی بود که این تیم دیروز موفق شده بود روسیه قهرمان جام جهانی، المپیک و لیگ جهانی را از پیش رو بردارد. این شکست دومین شکست این تیم در سال جاری مقابل ایران محسوب می شود.
خولیو ولاسکو در این مسابقه در حالی که امیر غفور پشت خط زن خوب تیم ملی والیبال کشورمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، ایران را با ترکیب اولیه سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، محمد موسوی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و فرهاد ظریف روانه میدان کرد.

۲۹ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.