سرمربی تیم واترپلو جوانان : هدف ما آمادگی برای رقابت های جوانان جهان است

سرمربی تیم واترپلو جوانان : هدف ما آمادگی برای رقابت های جوانان جهان است
وحید رضایی در مورد شرکت در لیگ برتر واترپلو گفت: تمامی کشورهای بزرگ و صاحب نام واترپلو از حضور تیم جوانان در لیگ ها استقبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به حضور تیم های جوانان در لیگ های برتر بسیاری از کشورها گفت: کشورهای بزرگ و صاحب نامی مانند مجارستان برای آمادگی تیم های ملی در سطح جوانان از آنها در رقابت های مختلف واترپلو استفاده می کنند.

وحید رضایی ادامه داد: طبق صحبت های اولیه با کمیته فنی واترپلو و جلساتی با ریاست فدراسیون تصمیم به حضور در لیگ برتر واترپلو با تیم ملی جوانان گرفتیم. هدف از شرکت در این رقابت ها آمادگی واترپلوئیست های جوان برای شرکت در رقابت های جوانان جهان است که مرداد ماه آینده در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان ایران یادآور شد: حضور واترپلوئیست های جوان در لیگ، برنامه بسیار خوبی است آنها تمرین می کنند و در مسابقات رسمی شرکت می کنند و در شرایط یک رقابت کاملاً واقعی قرار می گیرند. با تیم های بزرگسال و قوی لیگ به رقابت می پردازند و بعد از هر بازی مشکلات تیم مشخص می شود و روی نقطه ضعف ها تمرکز بیشتری صورت خواهد گرفت.

وحید رضایی در ادامه افزود: حضور در رقابت های لیگ برتر واترپلو برای تیم ملی جوانان مفید خواهد بود اما کافی نیست. تیم ملی جوانان باید در رقابت های برون مرزی دیگری نیز شرکت کند و در تمام مدت اردو از دیدارهای مختلف تجربه کسب کند. امیدوارم با این برنامه ریزی تیم جوانان به موفقیت های مطلوبی دست پیدا کند.

۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.