رحیم میراخوری: امیدواریم در ایتالیا دو بازی دوستانه انجام دهیم

رحیم میراخوری: امیدواریم در ایتالیا دو بازی دوستانه انجام دهیم
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میراخوری در این باره گفت: در حال حاضر 23 بازیکن در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند که طی امروز 5 بازیکن خط می خورند و با 18 بازیکن فردا به ایتالیا می رویم.
وی ادامه داد: تمرینات خوبی  را در کمپ تیم های ملی پشت سرگذاشته ایم و البته یک دیدار دوستانه هم با تیم دارایی هفته گذشته انجام دادیم که با نتیجه شش بر صفر به سود جوانان به پایان رسید. بازیکنان آماده هستند و وضعیت بسیار خوبی داریم و امیدواریم که بتوانیم دراردوی شش روزه در ایتالیا بهره لازم را از بازی دوستانه با تیم ملی جوانان ایتالیا بگیریم. ضمن اینکه علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا هم به همراه ما به ایتالیا می آیند.
میراخوری درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه دوم هم گفت: مذاکراتی انجام شده تا دو بازی دوستانه داشته باشیم و امیدواریم که بازی دوستانه دوم با هر تیمی که جور شد، انجام شود و تیم ملی جوانان هم دوبازی دوستانه انجام دهد تا بهره برداری از این اردوی تدارکاتی بیشتر هم بشود. فدراسیون هم در تلاش است تا بازی دوم هم برگزار شود.
سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: سرپرست تیم ملی جوانان و کادر فنی و پزشکی و رسانه ای تیم در این مدت زحمات بسیاری کشیده اند که جا دارد از آنان تشکر کنم و امیدوارم که تیم ملی جوانان با همدلی بازیکنان و کادر و همچنین حمایت های فدراسیون و کمیته جوانان در رقابتهای آسیایی میانمار بتواند بدرخشد و سهمیه جام جهانی 2015 نیوزیلند را کسب کند.
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.