تبریک کمیته ملی المپیک به وزیر ورزش و جوانان

تبریک کمیته ملی المپیک به وزیر ورزش و جوانان
محمد علی آبادی رئیس،بهرام افشارزاده دبیر کل و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک طی پیامی مشترک کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را به دکتر محمودگودرزی وزیر ورزش و جوانان تبریک گفتند.
در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به وزیر ورزش و جوانان آمده است؛
جناب آقای دکترمحمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان،انتخاب شایسته حضرتعالی  به مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و کسب رای اعتماد ازسوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که مبین مقبولیت ،توانایی و شخصیت علمی و حرفه ای جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال بهروزی و توفیق را برایتان خواستاریم.
بدون تردید این مسئولیت مهم فرصتی است نیک برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی،ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور و انشاالله علم و تجربه آن مقام محترم که حاصل سالها حضور در عرصه مدیریتی است، زمینه رشد و تعالی بیش از پیش ورزش در تمامی عرصه های قهرمانی و همگانی را فراهم نماید.
بار دیگر برخود لازم می دانیم از طرف جامعه بزرگ ورزش کشور انتخاب شایسته جنابعالی باآرای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض نموده و در پناه حق گام های استوارتان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستدام و سرشار از پیروزی و بهروزی باشد.

۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.