رحیم صالحی :برای کسب بهترین جایگاه مسابقات قهرمانی کشور آماده ایم

رحیم صالحی :برای کسب  بهترین جایگاه مسابقات قهرمانی کشور آماده ایم
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان تهران گفت :با برگزاری اردوهای مستمر و انتخاب برترین هوگوپوشان برای کسب بهترین عناوین بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آماده ایم .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رحیم صالحی  سرمربی تیم تکواندو نوجوانان استان تهران ضمن بیان این مطلب در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت :دور پایانی اردوهای آماده سازی تیم تکواندوپایتخت با حضور 30 هوگوپوش برتر استان ، به منظور حضور مقتدرانه در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ،از عصر روز گذشته  شنبه 25 آبان ماه  درباشگاه جوانه  در حال برزگرایست.
 وی در ادامه گفت :براساس برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته  از سوی کادر فنی ، دور سوم تمرینات تا زمان اعزام به این مسابقات، هفته ای سه بار زیر نظر" ناصر برجی ،رحمان صالحی ،دامون ابوالقاسمی و محسن کاشی زاده"  از ساعت 18 الی 20  برگزار می شود .
 سرمربی تیم تکواندو نوجوانان پایتخت در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات اظهار داشت :با برگزاری مسابقات قهرمانی استان  60 تکواندو کار برتر در اوزان دهگانه  به دور نخست انتخابی تیم نوجوانان پایتخت  راه یافتند که با برگزاری چندین انتخابی درون اردوی و ریزش نفرات در اردوهای آماده سازی  این تعداد به 30 تکواندو کار برتر کاهش یافت .
 وی در ادامه گفت :با توجه به اینکه استان تهران در قالب دو تیم تهران و توابع در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهد داشت ،بر همین اساس آخرین مرحله انتخابی تیم تکواندو پایتخت را اواخر هفته  برگزار خواهیم کرد و از میان 30 هوگوپوش برتر ،برترین های تهران را برای کسب بهترین عناوین انتخاب خواهیم کرد .
 صالحی در خصو ص سطح آمادگی تیم تکواندو پایتخت  اظهار داشت : خوشبختانه هوگوپوشان نوجوان پایتخت با توجه به برگزاری مستمر تمرینات و حضور در رقابتهای لیگ کشور ی  و استانی  در شرایط آمادگی جسمانی مطلوبی به سر می برند وتا زمان اعزام آمادگی فنی و جسمانی  به صد در صد خواهد رسید .
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان  استان تهران در پایان بیان داشت :تمام سعی کادر فنی و تکواندو کاران پایتخت   برای حضور  مقتدرانه درا ین رقابتهاست و امیدوارم بتوانیم عملکرد مناسبی را  بر روی شیابچانگ بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور  ارائه کنیم و با کسب مدال های رنگارنگ ،بهترین جایگاهها را تصاحب نماییم .
گفتنی است بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دربخش پسران 12 و 13 آذر ماه در خانه تکواندو برگزار می شود .

۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.