به عنوان ناظر جام جهانی جوانان؛ دبیرکل کنفدراسیون شمشیربازی اروپا به ایران می آید

به عنوان ناظر جام جهانی جوانان؛ دبیرکل کنفدراسیون شمشیربازی اروپا به ایران می آید
فدراسیون بین المللی شمشیربازی "ماکس گوتر"، دبیر کل کنفدراسیون اروپا را به عنوان ناظر مسابقات جام جهانی کلاس آ جوانان ایران معرفی کرد. به همین منظور وی سفری به تهران خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ جوانان طی روزهای 23 و 24 آذرماه در رده سنی زیر 20 سال برگزار خواهد شد. به همین منظور "ماکس گوتر" آلمانی به عنوان ناظر جهانی این مسابقات از طرف فدراسیون بین المللی شمشیربازی به کمیته برگزار کننده  مسابقات در ایران معرفی شده است.
گوتر آلمانی که در حال حاضر دبیرکل کنفدراسیون اروپاست در حالی به عنوان ناظر فدراسیون جهانی در مسابقات جام جهانی کلاس آ جوانان تهران انتخاب شده که پیش از این مسئولیت های مهمی در این فدراسیون داشت. 20 سال عضویت در هیات رئیسه و ریاست کمیته داوران از جمله مسئولیت هایی بود که وی تا پیش از این در فدراسیون جهانی شمشیربازی بر عهده داشته است.
گوتر به ایران سفر می کند تا بر عملکرد کشورمان به عنوان میزبان و به خصوص رعایت استانداردهای لازم در برگزاری مسابقات، طبق آنچه در قوانین جهانی وضع شده است، نظارت داشته باشد و بر اساس آن گزارش کاملی را در اختیار فدراسیون جهانی قرار دهد.
این برای یازدهمین سال متوالی است که فدراسیون شمشیربازی برگزار کننده جام جهانی کلاس آ جوانان خواهد بود. این مسابقات در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی و در دو اسلحه اپه و سابر برگزار می شود.

۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.