رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین: برای اولین بار با تیم کامل در یک رویداد برون مرزی شرکت کردیم/ آغاز اردوهای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی از فروردین ماه

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین:  برای اولین بار با تیم کامل در یک رویداد برون مرزی شرکت کردیم/ آغاز اردوهای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی از فروردین ماه
مجید کهتری، مسئول انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین در خصوص حضور تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی جهان تیر و کمان تایلند گفتگویی انجام داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون مجید کهتری در خصوص ترکیب کمانداران اعزامی به این مسابقات گفت: برای اولین بار در تاریخ تیروکمان جانبازان و معلولین، با ترکیب کامل در یک رویداد بین المللی شرکت کردیم که این مساله از جهات زیادی برای ما دارای اهمیت بود.
رئیس  انجمن تیر و کمان افزود: در این خصوص باید اشاره کرد که هفت نفر از دوازده کماندار اعزام شده به این مسابقات، تاکنون سابقه حضور در مسابقات برون مرزی را نداشتند و اعزام آنها به مسابقات قهرمانی جهان به دلیل انجام کلاس بندی جهانی و نیز تجربه یک میدان بین المللی با شرایط ویژه ی آن بود.
آقای کهتری تصریح کرد: رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی که سال آینده برگزار می شود، از اهمیت زیادی برخوردار است و برای حضور در آن کمانداران می بایست حتما با شرکت در یک مسابقه معتبر، رنکینگ جهانی خود را به ثبت رسانده و کلاسبندی آنها نیز مورد تایید قرار گیرد، از این منظر، حضور نفرات جدید و محک زدن آنها در این مسابقات جهانی، قدرت انتخاب بیشتری برای اعزام های آینده نظیر کره جنوبی و پارالمپیک برزیل به ما خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: با این وجود، کلیه کمانداران، به خصوص نفرات جدید، عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند و تعدادی از آنها به جمع هشت نفر نهایی نیز راه یافتند، در مورد ملی پوشان با سابقه تر، به عنوان مثال خانم نعمتی نیز، با وجود آسیب دیدگی و به تبع آن انجام تمرینات کمتر، شاهد بودیم که توانست در ماده ریکرو، بخش تیمی میکس و بخش انفرادی، به یک نشان طلا و یک نشان برنز دست یابد.
رئیس انجمن تیروکمان در پایان اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم برای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی از هم اکنون آغاز شده و اولین مرحله تمرینات تیم ملی فروردین ماه 93 برگزار خواهد شد.
رقابت های قهرمانی جهان تیروکمان تایلند با حضور 28 کشور، از 12 تا 16 آبان ماه در شهر بانکوک برپا بود و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا در ماده ریکرو، بخش انفرادی (زهرا نعمتی) و یک نشان برنز در بخش ریکرو میکس تیمی (زهرا نعمتی و رهام شهابی پور) شدند.

۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.