امضای تفاهمنامه همکاری بین ANOC و sporetAccord

امضای تفاهمنامه همکاری بین ANOC و sporetAccord
از سوی انجمن کمیته های ملی المپیک و اسپرت آکورد(سازمان حمایتی و هماهنگ کننده فدراسیون های بین المللی ورزشی المپیکی و غیر المپیکی) تفاهمنامه همکاری در لوزان سوئیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این همکاری در جهت برقرای ارتبطا بین فدراسیون های بین المللی و کمیته های ملی المپیک و همچنین همکاری با کمیته بین المللی المپیک و با هدف گسترش جنبش جهانی ورزش همسو با منشور المپیک و در راستای آرمانهای فدراسیون های بین المللی صورت پذیرفت.
در این نشست عنوان شد انجمن کمیته های ملی المپیک و اسپرت آکورد اهداف مشترک و مهمی که همکاری در آنها سودمند است را شناسایی کرده و قصد دارند با هماهنگی یکدیگر اقدامات مفیدی برای ورزش و جامعه انجام دهند.
در این نشست مارویس ویزر رئیس اسپرت آکورد در خصوص عقد تفاهمنامه فوق ابراز داشت:این همکاری در جهت حمایت از جنبش المپیک و برای افزایش همکاری بین کمیته های ملی المپیک و فدراسیون های بین المللی ورزشی و با هدف حمایت از ورزشکاران بازیهای المپیک و دیگر ورزشکاران صورت می پذیرد و در واقع این همکاری بصورت تنگاتنگ با کمیته بین المللی المپیک و با مد نظر قرار دادن اصول جنبش المپیک و منشور آن می باشد.

۲۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.