فراخوان عمومی برای ثبت نام مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک

فراخوان عمومی برای ثبت نام مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک
کاندیداهای مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک می توانند از تاریخ 25 آبان ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیازجهت ثبت نام در مجمع انتخابی به روابط عمومی کمیته ملی المپیک مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک برای دومین بار و با توجه به برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در روز دوشنبه  25 آذرماه طی فراخوانی از تمامی کاندیداهای حائز شرایط برای ثبت نام جهت حضور در مجمع انتخابی دعوت به عمل می آورد.
بر پایه این گزارش و با توجه به تبصره 4 ماده 15 اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک افراد عضو مجمع می توانند از یک ماه تا 15 روز پیش از تشکیل مجمع انتخابی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شخصا به کمیته  ملی المپیک و بخش روابط عمومی مراجعه نمایند تا ضمن دریافت فرم های مخصوص ثبت نام کاندیداتوری خود را شخصا برای پست مربوطه اعلام نمایند.
بنابر این کاندیداهای محترم برای ثبت نام در مجمع انتخابی می بایست ازساعت  8 صبح روز شنبه  25 آبانماه به مدت 15 روزتاپایان وقت اداری شنبه 9 آذر ماه به روابط عمومی کمیته ملی المپیک مراجعه نمایند.
مدارک لازم برای ثبت نام:
فرم تکمیل شده ثبت نام،شرح کاملی ازبیوگرافی،کپی کلیه صفحات شناسنامه، 3 قطعه عکس رنگی 3 در 4، کپی آخرین مدرک تحصیلی، معرفی نامه رسمی در صورت شرکت به عنوان نماینده به همراه صورتجلسه مربوطه و اصل حکم ابلاغ مدارکی است که کاندیداهای می بایست برای حضور در مجمع انتخابی به روابط عمومی کمیته ملی المپیک تحویل دهند.
ضمنا در تاریخ 17 آذر ماه بیوگرافی کاندیداها برای کلیه اعضای مجمع ارسال خواهد شد  تا با اطلاع کافی از سوابق  و تجربه کاندیداها نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند.

 

۲۱ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.